„Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis sulaikęs kvapą stebi karą Ukrainoje – tai sekina ir psichologiškai, ir fiziškai. Situacijos nelengvina ir tai, kad Lietuvoje atlikti tyrimai rodo, kad net 4 iš 10 lietuvių kenčia dėl psichologinės krizės, kurią sukelia nuolat patiriamas stresas. Šie duomenys gauti įprastu metu, o dabartinėje situacijoje, kai dar nespėjome atsigauti nuo pandemijos sukeltų iššūkių, o kaimynystėje vyksta karas, net nesant specialistu galima prognozuoti, kad patiriančių kasdienį stresą yra gerokai daugiau. Nesame izoliuoti informaciniame burbule, todėl akivaizdu, kad negalime gyventi ir dirbti taip, tarsi nieko nebūtų įvykę, tačiau privalome tęsti savo įprastą gyvenimą ir kiek įmanoma mažinti patiriamo streso lygį. Todėl, pasitarę su specialistais, nusprendėme ne šiaip sukurti reklaminį klipą savo produkcijai, bet jį įprasminti, sujungiant du laimės hormoną didinančius veiksnius – šokoladą ir meditaciją“, – pranešime žiniasklaidai aiškina J. Razmus.
Kaip teigia „Pergalės“ rinkodaros vadovas, nėra geresnio momento tokiai žinutei nei dabar: vaizdo klipo nuotaika ir tempas išsiskiria iš perkrautų ir nuolat rėkiančių reklamų kakofonijos, todėl turėtų atkreipti žiūrovų dėmesį ir nors keletui sekundžių juos pristabdyti. Žinutė „Atrask savo malonumą“ – taip pat ne atsitiktinė, nes reklaminiai klipai, konsultuojantis su psichoterapeutu Dainiumi Jakučioniu, buvo sukurti taip, kad kiekvienas šokolado meditaciją galėtų atlikti ragaudamas savo mėgstamą gaminį – ar tai būtų išskirtinės „Pergalės“ naujienos ar laiko patikrinti klasikiniai skoniai. Kartu su psichoterapeutu, be skirtingų 30 sek. trukmės vaizdo klipų, yra parengtas ir 1,5 val. trukmės meditacinis vaizdo įrašas.
„Emocinis fonas yra stipriai pasikeitęs – žmonės pavargo ir kažkiek pasidarė apatiški. Tai normalu, nes prie sunkių dalykų priprantama ir ilgainiui kyla noras atsiriboti, vengti skausmo bei sunkių jausmų – tokiu metu gelbsti tie, kurie stengiasi priminti, kas svarbu ir visus sutelkti bendram tikslui. Karas niekur nedingo, tačiau per du mėnesius žmonės pasidarė ramesni, aiškiau mato ir supranta esamą situaciją, todėl labiau rūpinasi savimi ir leidžia sau daugiau malonių dalykų. Tiesa, dėl to ne vienas skundžiasi kaltės jausmu – kaip galime mėgautis malonumais, kai kiti šalia žūsta. Kaltė yra normali emocija, jeigu galvojame, kad padarėme kažką blogo arba nedarome kažko gero, šiuo atveju, jeigu galime padėti kažkokiu būdu (pinigais, daiktais, gyvenamuoju plotu), tai ir darykime – tai padės ir ukrainiečiams, ir savanaudiškai mums – sumažinti kaltės jausmą. Svarbu suprasti ir priimti, kad padėti galime tiek, kiek galime, o savimi pasirūpinti taip pat turime. Tikiu, kad dauguma atkreips dėmesį į šį reklaminį vaizdo klipą, nes jis kitoks – pirmiausia kviečia pasirūpinti savimi, o tik po to netiesiogiai kalba apie produktą. Galbūt, dalis net susidomės ir išbandys šokoladinę meditaciją, apie kurią jau kelerius metus kalba visas pasaulis“, – patarimus dalija psichoterapeutas D. Jakučiuonis.
Kampaniją kūrė agentūra „Sons & Daughters“.