Tarp jų – tokios parduotuvės ir prekių ženklai kaip „NS King“, „Danija“, „Salamander“, „Geox“, „Step top“, „Audimas“, „Vaga“, „Sparta“, D. MO, CR7, „Vero coffee house“, „Delimano“, „Dormeo“, „Aistra“, „Doklas“. Vien Lietuvoje „Pigu.lt“ jau šiuo metu pasirašė sutarčių su daugiau kaip 250 parduotuvių.
„Tai – evoliucija, kurią tikslingai pradėjome dar pernai, tačiau karantinas davė ženklų postūmį. Šiuo metu sutelkiame verslą trijose Baltijos šalyse – tiek žinomus prekių ženklus, tiek smulkiąsias įmones – ir padedame jiems pasiekti klientus. Kas savaitę užregistruojame po maždaug 100 naujų bendrovių, kurios domisi galimybėmis prekiauti prekybos centre internete, todėl naujienų ateityje bus dar daugiau, o pirkėjams nebereikės klaidžioti po internetą – visos mėgstamos parduotuvės pasiekiamos įrašius vieną adresą“, – pranešime spaudai sako Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.
Jo teigimu, nors šiuo metu apsipirkimas internetu daugeliui tapo visų pirma saugumo klausimas, dabartinė situacija visam laikui pakeis gyventojų įpročius.
„Mūsų partnerių „Open Agency“ užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad vien per pirmąją saviizoliacijos savaitę 27 proc. gyventojų pirmą kartą išbandė e. prekybą. Apsipirkimas internete neišeinant iš namų, patogiai pasiekiant visas norimas prekes vienoje vietoje, jau dabar yra realybė. Kuo toliau, tuo dažniau pirkėjai to reikalaus iš prekybininkų, todėl prekybos centras internete – logiškas žingsnis“, – teigia D. Liulys.
Ką perka karantino metu?
Pastarosiomis savaitėmis „Pigu.lt“ pardavimai – daugiau nei 100 proc. didesni, palyginti tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pasak D. Liulio, kai kurių prekių paklausa karantino metu ypač išaugo ir verslas tuo gali pasinaudoti.
„Be abejo, labai išaugo įvairių prekių, būtinų saugumui ir sveikatai, pardavimai. Kitos šiuo metu populiarios kategorijos – žaislai, laisvalaikio ir kitos prekės vaikams, sodo prekės, tokios kaip šiltnamiai ar vejapjovės, lauko baldai. Auga poreikis sporto inventoriui ir laisvalaikio lauke prekėms – batutams, čiuožykloms, smėlio dėžėms, kepsninėms ir paspirtukams“, – sako „Pigu“ vadovas.
Užsakymams augant – dėmesys saugumui ir efektyvumui
Reaguodama į ekstremalią situaciją, „Pigu“ komanda ėmėsi priemonių, užtikrinančių nenutrūkstamą prekių judėjimą ir tiek darbuotojų, tiek klientų saugumą. Tarp jų – atsisakyta atsiskaitymo grynaisiais pinigais, parduotuvės transformuotos į užsakymų atsiėmimo punktus, darbuotojai aprūpinti visomis apsaugos priemonėmis, sandėlyje darbas organizuojamas trimis tarpusavyje kontakto neturinčiomis pamainomis.
Išaugus prekių pristatymo partnerių darbo krūviui ir ilgėjant pristatymo terminams, „Pigu.lt“ ėmėsi sprendimų, kurie padėtų kuo greičiau ir patogiau pristatyti prekes: Alytuje, Marijampolėje ir Mažeikiuose pradėjo veikti mobilūs užsakymų atsiėmimo punktai, atidarytas naujas, patogesnis ir geresnėje vietoje esantis užsakymų atsiėmimo punktas Kaune. Planuojama plėsti savitarnos terminalų tinklą.