Pikantiškas „putės“ skonis traškučių gamintojams gali atsirūgti – vartotojai užsiundė visas įmanomas tarnybas
37Prekės ženklą „Chazz“ sukūrusios lietuvių bendrovės „Gusania“ išleistas naujas produktas – „putės“ skonio čipsai – ne tik užkūrė diskusijas socialiniuose tinkluose, bet ir atsidūrė įvairių valstybinių institucijų akiratyje. Pasipiktinusių vartotojų užklausų skambučiais, elektroniniais laiškais, o galiausiai ir oficialių skundų sulaukė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos, Lygių galimybių kontrolieriaus, Žurnalistų etikos inspektoriaus, Maisto ir veterinarijos tarnybos, Valstybinė lietuvių kalbos komisija. Pikantiško skonio traškučius vartotojai vertina kaip moralės dugną, o prekės pavadinimą apibūdina kaip įžeidžiantį moteris. Tarnybų prašoma įvertinti, ar maisto produktas neklaidina vartotojų, ar jo ženklinimas ir pateikimas atitinka nacionalinius ir ES teisės aktų reikalavimus.