Anot Petro Masiulio, bet kuri į jaunimą orientuota paslauga, norėdama būti sėkminga, šiandien turi nuolat keistis, tobulėti ir atitikti tokių milžinių kaip „Netflix“ ar „Uber“ standartus.
„Mes ne tik būname jaunimo tinkluose ir stengiamės kalbėti jų kalba – visų pirma, siekiame užtikrinti jų poreikius bei lūkesčius atitinkančią patirtį. Būtent jai gerinti buvo skirti 2019-ieji: supaprastinome planų užsakymą, sąskaitos pildymą bei likučių tikrinimą, pritaikėme aplikaciją „iOS“ aplinkai ir atlikome kitus darbus. Pagerinę patirtį, nusprendėme atnaujinti ir vizualinį identitetą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Televizijos žiūrovai jau galėjo pastebėti, kad vietoje daugelį metų pažįstamų personažų: Ozio, Sandrutės, Rembo, Džeronimo ir kitų, „Pildyk“ reklamoje atsirado platformoje „YouTube“ išgarsėję vlogeriai. Be to, naujajame serialo sezone pasikeitė ir veiksmo vieta – iš kambariokų nuomojamo buto jis persikėlė į bendradarbystės erdvę.
„Reklamos serialas pokyčiams pribrendo natūraliai – ankstesni jo herojai paprasčiausiai „išaugo“ jį ir studentišką butą. Visuomet stengiamės būti aktualūs jaunimui, jiems pritaikėme savo produktus, o dabar atėjo eilė ir televizijai. Tikimės, kad čia jaunimą pasiekti padės ne tik jų pamėgti vlogeriai, bet ir įvairesnėms situacijoms, kontekstams atviresnė erdvė“, – sakė „Pildyk“ prekės ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.
Naujieji veidai televizijai skirtose „Pildyk“ reklamose buvo pasirinkti ne atsitiktinai – vlogerius Laurittą, Andrių Talžūną, „sTimo media“ (broliai Artūras ir Miroslavas Traškos) bei Vėjavaikį prekės ženklas jau beveik dvejus metus yra įdarbinęs ir savo komunikacijai „YouTube“ kanale.
Daugiau nei dešimtmetį rodomo komiškų situacijų serialo personažų komanda keitėsi ne kartą, iš viso „draugus“ aptariamo prekės ženklo reklamose vaidino net 11 nuolatinių aktorių.
Tiesa, tai pirmas kartas, kai iš karto atsinaujino beveik visa komanda (iš senųjų personažų liko tik Rolas), o reklamos herojai yra ne suvaidinami profesionalių aktorių, tačiau egzistuoja ir jau yra žinomi realybėje.
Iki šiol buvo sukurta daugiau nei 200 „Pildyk“ draugų reklamos serijų.
Logotipo pokyčiai
Pokyčių atsirado ir prekės ženklo logotipe: paslaugos pavadinime esanti raidė D pavirto į šoną, o virš jos atsirado du taškai. Tokiu būdu buvo sukurtas naujas, besijuokiančio veidelio elementas, primenantis juoko emotikoną, naudojamą susirašinėjant virtualioje erdvėje.
„Šis pakeitimas iš karto siunčia emociją ir žinutę apie „Pildyk“ vertybes: pozityvumą, laisvumą, draugiškumą“, – sakė D. Jonušienė.
Atnaujintame logotipe nebeliko ir nuo 2010-ųjų jame buvusių spalvotos lavos elementų. Be to, pasikeitė ir bendroji spalvinė gama – buvo grįžta prie originaliosios „Pildyk“ raudonos ir mėlynos, prekės ženklo naudotos dar savo pirmajame, benzino kolonėlę vaizdavusiame logotipe.
Iki šiol buvusio logotipo versija nesikeitė nuo 2014-ųjų.
Naująjį „Pildyk“ prekės ženklo identitetą sukūrė dizaino bendrovė „GodSpeed Branding“, o tolimesne jo plėtra rūpinsis reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.