Tyrimą VVTAT pradėjo gavusi Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos protokolą dėl „Pinkpharma“ reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymo. Protokolu nustatyta, kad „Pinkpharma“ reklamuodama 4 maisto papildus („IMUNITAL hot drink su imbieru ir citrina“; „IMMUNOTROFINA D sirupas, 200 ml“; „GLIUKOMANANAS 700 MG, 90 kaps.“; „RICHTER Cycle Balance 2.1G, milteliai, N30“) vartojo sveikatingumo teiginius, kurie neatitinka teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

Interneto tinklalapyje minėtų maisto papildų reklamoje buvo daromos užuominos į gydomąsias ar profilaktines savybes, naudojami sveikatingumo teiginiai, kuriais užsimenama apie žmogaus ligų gydymo ir profilaktines savybes, kurių šie maisto papildai neturi. Buvo pateikiamos nuorodos į normalios imuninės sistemos veiklos palaikymą, svorio mažinimą, normalios cholesterolio koncentracijos kraujyje palaikymą, motinos audinių augimo, nėštumo metu palaikymą, normalios aminorūgščių sintezės palaikymą, normalios homocisteino apykaitos palaikymą, normalios psichologinės funkcijos palaikymą, tam tikros funkcijos ląstelių dalijimosi procese atlikimą, pavargimo jausmo ir nuovargio mažinimą.

Dėl šios priežasties vartotojai galėjo nepagrįstai sudaryti įspūdį, kad reklamuoti maisto papildai ne tik turi naudą sveikatai ar su sveikata susijusiai gerai savijautai, bet gali padėti sustiprinti imuninę sistemą, apsisaugoti nuo infekcijų ir sumažinti uždegimus organizme.

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimus „Pinkpharma“ skirtas įspėjimas.

VVTAT nutarimas per 30 kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti apskųstas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją