„Pepsi“ teigia, kad naujasis logotipas ir vizualinis identitetas yra įkvėptas 125 metų prekės ženklo istorijos. Dizainas primena 1970-1990 m. logotipą, kuriame „Pepsi“ prekės ženklo pavadinimas taip pat buvo užrašytas drąsiu šriftu ir įkomponuotas ikoniniame raudoname ir mėlyname „In ir Jang“ apskritime.

Naujasis vizualinis identitetas Šiaurės Amerikoje bus pradėtas naudoti šių metų rudenį, taip kartu paminint prekės ženklo 125-ąsias metines. Kitais metais atnaujinta pakuotė ir logotipas bus pradėti naudoti visame pasaulyje, praneša „Marketing Week“.

Pasak „Pepsi“, naujasis identitetas specialiai sukurtas taip, kad būtų patrauklus ne tik naudojant ant fizinių objektų, bet ir skaitmeniniame pasaulyje, todėl prekės ženkle atsiranda daugiau judesio ir animacijos, išlaisvinamas didesnis lankstumas.