Sėkmės istorijomis ir savo patirtimi dalinosi patyrę komunikacijos „šefai“: „KG Group“ ryšių su visuomene vadovė Laima Staknytė-Patinskienė, UAB „Vilniaus vandenys“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis bei Kauno m. savivaldybės mero patarėjas ryšiams su visuomene Tomas Grigalevičius.
Efektyviausiai ryšių su visuomene specialistai dirba būdami ne vykdytojo, bet stratego pozicijoje – toks pagrindinis leitmotyvas skambėjo pristatant visas komunikacijos profesionalų patirtis ir įžvalgas. „Paskutiniuosius penkerius metus ryškėja tendencija, jog įmonėms jau nebeužtenka tik atstovo spaudai ir apie reputacijos vertę bei darbdavio įvaizdį galvojančios kompanijos vis dažniau į savo vadovų gretas siekia priimti ir komunikacijos strategus,“ – apie besikeičiantį viešųjų ryšių specialistų vaidmenį Kauno regiono verslo ir viešojo sektoriaus organizacijose kalbėjo LRVS tarybos narė J. Sabaitė Melnikovienė.
Būtent tokiu požiūriu vadovaujasi ir „KG Group“ ryšių su visuomene vadovė Laima Staknytė-Patinskienė, atsakinga už 20 įmonių komunikaciją. „Dirbant su didele įmone ir milžinišku srautu informacijos, svarbu ne tik geros idėjos, kūrybiškumas, bet ir susikoncentravimas į pagrindinio tikslo siekimą, kryptingą strategijos įgyvendinimą ir mokėjimą proaktyviai reaguoti į kritines situacijas. Ryšių su visuomene specialistas turi būti pasiruošęs viskam, nes net ir kažkoks nesklandumas, laiku sureagavus, gali atnešti įmonei naudą,“ – savo patirtimi dalinosi L. Staknytė – Patinskienė.
Kitas diskusijos dalyvis, UAB „Vilniaus vandenys“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis, akcentavo, kad vidinė komunikacija nemažiau svarbi. Norint sukurti gerą atmosferą, pradėti tikslingai veikti, reikia skatinti vienas kito kūrybiškumą ir turėti bendrą viziją – ko mes tikimės iš įmonės patys? „Norime įmonės, kurioje geros darbo sąlygos, keliami atlyginimai, o sutikus gimines būtų galima tik pasidžiaugti savo darboviete? Tai ir kurk tokią viziją, kurios norėtumei pats,“ – patarimus dalino A. Bubnelis, kuris vakaro metu papasakojo ne tik rimtų, bet ir kurioziškų istorijų.
Atvirumas, dėmesys klientui ir darbuotojui, komunikacija tapusi lygiaverte strateginės vadybos dalis – šie kertiniai faktoriai padeda „Vilniaus vandenų“ komunikacijos vadovui Antanui Bubneliui iš naujo pradėti rašyti atstovaujamos bendrovės sėkmingos komunikacijos receptą.
Apie pokyčius, kurie susiję ne tik su valdymu, bet ir su komunikacija, kuri būtina siekiant parodyti deramą dėmesį, pasakojo Kauno m. savivaldybės mero patarėjo ryšiams su visuomene Tomas Grigalevičius. Pasak T. Grigalevičiaus, ryšių su visuomene „virtuvėje“ slypi daug erdvės kūrybiškumui, čia atsiveria galimybės net ir pačioms drąsiausioms idėjoms, bet tuo pačiu čia galima rasti ir daug kantraus bei nuoseklaus planavimo, o vėliau – ir matavimo. „Mane labiausiai įkvepia žinojimas, kad kiekvienas žodis, frazė, sakinys ar kiekviena istorija turi galią keisti žmonių žinojimą, jų nuomonę, įsitikinimus ir net veiksmus,“ - sakė Kauno mero komunikacijos patarėjas.
Jis pasidalino visiškai šviežia istorija apie tai, kaip Kaunas netikėtai pasveikino Vilnių su jo gimtadieniu. Anot Kauno mero patarėjo, tam, kad prisipažintų meilę sostinei, svarbiausia buvo nuoširdumas, pozityvumas, paprastumas, netikėtumas ir komanda bei bendradarbiavimas. 3599 Eur, 17 nemokamų autobusų reisų, 3 nemokamos pažintinės Kauno ekskursijos, kelios dešimtys pasiūlymų apsilankyti kavinėse, restoranuose – tokia matematinė Vilniaus pasveikinimo išraiška.
Kaune veikiančių įmonių augimas, besikeičiantis vadovų požiūris į komunikacijos svarbą bei viešųjų ryšių studijų populiarumas didina ir regiono viešųjų ryšių specialistų gretas.
Vasario 23-iosios vakarą į KTU kultūros centre vykusį LRVS klubą susirinko per pusę šimto ryšių su visuomene specialistų iš Vilniaus, Kauno, Kėdainių, Birštono ir Panevėžio.
LRVS Kauno skyrius savo veiklą pradėjo šių metų sausio 1 d., kai oficialiai buvo įteisintas 2016 m. lapkričio mėn. per LRVS visuotinį narių susirinkimą.