Duomenimis paremta kūryba
Kursas prasidės šių metų kovo 2-ąją ir truks tris mėnesius. Reklamos ekspertai pastebi, kad kūrybos ir duomenų specialistų komandos dažnai yra atskiros, tačiau praktika rodo, jog šios sritys susijusios ir puikiai viena kitą papildo.
„Matome, kad rinkoje yra kūrybos atstovai, kurie vengia duomenų, o duomenų analitikai – kūrybos. Iš to atsiranda labai aiškus iššūkis – įmonėms trūksta specialistų, kurie sugebėtų sujungti skirtingas disciplinas ir pasiekti efektyvių rezultatų. Dėl to norime prisidėti prie šios problemos sprendimo – perduodami žinias ir įsteigdami penkias stipendijas“, – sako „Kilo Health“ kūrybos vadovas, vienas kurso iniciatorių Džiugas Skrupskelis.
Kūrybos vadovas priduria, kad šiame kurse talentai užpildys trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos srityse, gebės suburti komandą, kurioje sklandžiai dirbs tiek kūrybininkai, tiek duomenų analitikai.
Universalių specialistų poreikis vis didėja
Organizatoriai akcentuoja, kad skaitmeninės rinkodaros tema nuolat eskaluojama pasaulyje ir yra įvairių mokymų, per kuriuos gilinamasi į vieną ar kitą temą. „Creative Performance“ tikslas yra pasiūlyti jungiančią visumą, pateikiant šviežiausią informaciją. Pasak „Media House“ verslo vystymo vadovo Artūro Olšausko, Lietuvai tai proga išsiskirti ir parengti geidžiamiausius specialistus, kurie sėkmingai konkuruos visame pasaulyje.
„Šių specialistų reikia ne tik startuoliams. Prie jų prisidėjo ir įprasti verslai, nes COVID-19 penkeriais metais paspartino jų transformaciją išnaudojant skaitmeninę erdvę. Taip pat matome išaugusius elektroninės rinkos verslus, kalbančius apie prekės ženklo įvaizdį ir tradicinių medijų poreikį. Visiems šiems verslams trūksta ekspertų, kurie galėtų laisvai nardyti tarp kūrybos, analitikos ir verslo tikslų. Į tokių „universalių karių“ ugdymą orientuotas šis kursas“, – teigia A. Olšauskas.
Geriausiai išmokstama per praktiką
Kurso metu studentai bus raginami dirbti su konkrečiomis idėjomis, kurios vėliau galėtų būti pritaikomos jų darbe ar plėtojant savo verslo idėją. Taip siekiama užtikrinti, kad teorinės žinios iškart būtų panaudotos praktikoje. Studijos bus suskirstytos į penkis modulius: duomenys ir analitika, tyrimai, kūryba, rašymas ir dizainas bei performance ir kūrybos taktika.
Paskaitas ves patyrę reklamos ir duomenų specialistai: Arnas Levickas, Lukas Jablonskas („Vinted“), Tadas Burgaila („Kilo Health“), Regimantas Urbanas („Surfshark“), Audrius Janulis („Google“), Rimantas Stanevičius (MILK), Antonio Bechtle („Bechtle & Milzarajs“), Džiugas Skrupskelis („Kilo Health“), Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade („Ogilvy“), Rimvydė Rimkūnaitė („Media House“), Audrius Lučiūnas ir kiti.
Daugiau informacijos apie naujus „The Atomic Garden Vilnius“ kursus čia.