2022.07.19 16:52
Po darbo pas Nausėdą nėrė į naują sritį: metus kaupusi žinias šiandien dirba ir su milijonines apyvartas generuojančiais prekių ženklais
M360
FOTO:
Kliento konsultacija 7-tą ryto viešint Berlyne ar atostogaujant Italijoje. „Bet kaip man tai patinka!“ – neslėpė Sonata Šulcė, prieš dvejus metus nėrusi į marketingo vandenis. Save ji vadina prekių ženklų stratege – padeda verslams susitikti su klientu: įplieksti meilę iš pirmo žvilgsnio, o tolesnėje perspektyvoje puoselėti ir ilgalaikę partnerystę. Žinoma, kad prekių ženklai į ją kreipiasi ne iš gero gyvenimo – buksuoja pardavimai: „Smagu būti jų atspirties tašku, palaikyti ir įpūsti pasitikėjimo. Man svarbu ne pačiai gerai pasirodyti, bet klientui suteikti vertingų patarimų ir konkrečių įrankių problemoms spręsti.“