2022.02.16 20:04
Po dešimties metų rinkoje – į startuolio kailį: nuo Kinijos atsekė gamybos grandinę ir nėrė į tarptautinius vandenis
1M360
FOTO:
Pernai atsiskyrus nuo „Utenos trikotažo“ prekės ženklui „About“ atsivėrė greitų, kūrybiškų ir drąsių verslo sprendimų galimybė. Žinoma, lazda turi du galus: atsitraukus tvirtam užnugariui tenka stengtis pritraukti investicijų ir atidžiai skaičiuoti išlaidų bei pajamų balansą. „Norime pakilti kaip Feniksas iš pelenų“, – neslepia prekės ženklą valdančios bendrovės „Aboutwear“ direktorė ir bendraturtė Giedrė Vilkė. Elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros strategė jau padėjo prekės ženklui prisistatyti pasauliui – namų rinka svarbi, bet „About“ spurtui smarkiai per siaura.