11 lauko reklamos stendų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Mažeikiuose ir Joniškyje jau rodomi bendrovės „Owexx“ bei Vyriausybės kanceliarijos kampanijos „Nelik paskutinis“ klipai. Vilniuje papildomai bus rodoma medžiaga, kuria pasidalins miesto savivaldybė.
Klipus parodys 367 tūkst. kartų
„Iš pradžių planavome, kad kampanijos vertė sieks apie 30 tūkst. Eur. Tam ir sukūrėme savo klipą. Tačiau kuomet Vyriausybės kanceliarija sutiko pasidalinti savo klipu, nutarėme, kad jis taps papildoma ir nauja kampanijos dalimi – tad paskyrėme papildomus ekranus ir transliacijos laikus, dėl ko kampanijos vertė smarkiai ūgtelėjo. Tikimės, kad taip pat didės ir jos nauda visuomenei“, ‒ sako „Owexx“ vadovas Viktoras Tolvaiša.
Skiepytis kviečiantys klipai visą mėnesį bus rodomi 4 ekranuose Vilniuje, 2 Kaune, 2 Klaipėdoje, 1 Šiauliuose, 1 Mažeikiuose ir 1 Joniškyje. Skaičiuojama, kad šiuose ekranuose klipai bendrai bus parodyti 367 tūkst. kartų.
„Kurdami savo klipą, siekėme atsiriboti nuo vertinimų – pasirinkome pateikti oficialią statistiką, kuri savaime yra iškalbi. Faktų kalbą pasirinkome kaip atsvarą asociacijos „Petys už laisve“ išvedžiojimams, kurie buvo iškabinti mūsų reklamos stende“, ‒ sako V. Tolvaiša.
Jo teigimu, Šiauliuose kampanija truks ilgiau nei kituose šalies miestuose. Lauko reklamos ekrane, esančiame prie pat stendo, kuriame vieną dieną iškabojo asociacijos „Patys už laisvę“ palaktas, skiepytis kviečiantys klipai bus rodomi bent tris mėnesius.
Sulaukė spaudimo
V. Tolvaiša pripažįsta, kad bendrovė sulaukė ir asociacijos „Petys už laisvę“ reakcijos. Prieš kelias dienas gautas raštas, kuriame tvirtinama, kad abejones skiepų nauda skelbiančio tento nukabinimas kenkia asociacijos ir kiekvieno jos nario dalykinei reputacijai bei turtiniams ir neturtiniams interesams. Rašte taip pat reikalaujama jau kitą dieną sugrąžinti tentą į reklaminį stendą.
„Owexx“ vadovo teigimu, bendrovė sugrąžinti tento neketina. „Jo iškabinimas buvo klaida. O klaidų, priešingai negu skiepų, kartoti neverta“, ‒ sako jis.
Ir nors po tento nukabinimo bendrovė sulaukė spaudimo ‒ įvairiuose įmonių reitingavimo platformose pasipylė neigiamų vertinimų ir melagingų atsiliepimų srautas ‒ V. Tolvaiša sako, kad dėl šio sprendimo nesigaili. Juolab, kad buvo sulaukta ne tik negatyvių, bet ir pozityvių atsiliepimų.