Pasak vieno iš šių pokalbių moderatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos pirmininko pavaduotojo Donato Kuro, pokalbių formatas suteikia ne tik galimybes padiskutuoti su stipriausiais komunikacijos profesionalais apie jų patirtis, komunikacijos tendencijas, aptarti projektų sėkmės formules, bet ir įvertinti konkursų naudą.

„Komunikacijos agentūrų, verslo bendrovių, viešojo sektoriaus ir nevyriausybinių organizacijų atstovai vieningai sutaria, kad dalyvauti „PR Impact Awards“ tikrai verta“, – sako vienas iš šio konkurso organizatorių D. Kuras.

Taip mano ir Jūratė Cvilikienė, kurios vadovaujamo „Swedbank“ Finansų instituto projektai jau antrus metus iš eilės laimėjo geriausiųjų „PR Impact Awards“ konkurso projektų titulus „Inovacijos komunikacijoje“ kategorijoje.

Jūratė Cvilikienė

„Dalyvavimas konkurse – tam tikras atskaitos taškas, įsižeminimas, parodymas, ką tu padarei. Visada įdomu stebėti apdovanojimus ir kitus projektus, pasisemti idėjų. Neseniai grįžome iš vieno konkurso finalo ir kai pamačiau projektus, su kuriais mes konkuravome, apėmė pasididžiavimo jausmas, kad yra tiek daug stiprių projektų, gerų darbų. Ypač socialinės atsakomybės kategorijoje, kurioje varžėmės. Mes iš tiesų keičiame pasaulį tais projektais“, - pasakoja J. Cvilikienė.

Komunikacijos konkursas – lyg sporto varžybos

Ilgametė buvusi „Kino pavasario“ komunikacijos vadovė Dovilė Raustytė-Mateikė juokiasi prisiminusi, kiek daug pakilių emocijų 2020-aisiais sukėlė dalyvavimas „PR Impact Awards“ ir šio konkurso rezultatų laukimas.

„Teikėme paraiškas pirmą kartą ir aš dar dabar atsimenu, kaip mes, lyg kokiose sporto varžybose laukėme, kol bus paskelbti finalininkai. Kai sužinojome, kad esame kviečiami į apdovanojimų renginį, tai buvo didžiulė motyvacija tiek komunikacijos, tiek ir visai festivalio komandai“, – sako D. Raustytė-Mateikė.

Iš 7 „Kino pavasario“ pateiktų paraiškų pernai net 5 pateko į finalą. Pasak komunikacijos specialistės, paraiškų rengimas konkursui leidžia apibendrinti ir įprasminti savo metų darbus. Dalyvavimas komunikacijos konkurse svarbus ne tik savirefleksijai, bet ir ateities projektų sėkmei.

„Praktiškai kiekvienas mūsų projektas turėjo rėmėją. Po konkurso bendraudama su kolegomis iš partnerysčių skyriaus išgirdau, kad projektų pripažinimas geriausiais padėjo ir ateityje, ieškant potencialių rėmėjų“, – pasakoja D. Raustytė-Mateikė.

Ji sako, kad kokybiškai parengti paraiškas konkursui padėjo „PR Impact Awards“ svetainėje skelbiami konkurso komisijos narių patarimai: „Komunikacijos kampanijos tikslas turi sietis su uždaviniais ir rezultatais. Svarbu užčiuopti ir kuo glaudžiau aprašyti projekto esmę, pagrindinius tikslus, svarbiausius pasiekimus“.

Platforma keistis idėjomis

SBA grupės“ komunikacijos direktorius Giedrius Simonavičius, pernai konkurse su kolegomis atsiėmęs apdovanojimą už geriausią Socialinės atsakomybės projektą „Susibičiuliaukime!“, profesinius konkursus vertina kaip gerą platformą keistis idėjomis.

„Ir man, ir mūsų komandai tikrai patinka dalintis idėjomis. Norime daryti prasmingus dalykus, kurie turėtų įtaką. Jeigu po to dar ateina pripažinimas, įvertinimas – džiugu. Tai savotiškas pasitikėjimo savimi pasitikrinimas“, – DELFI TV internete transliuojamuose „Pokalbiuose su 2020 m. PR Impact Awards“ nugalėtojais sakė G. Simonavičius.

Giedrius Simonavičius (kairėje, su kolega Petru Linge)

„Projektą aprašiau labai paprastai. Manau skandinaviškas lakoniškumas, sterilumas – tikslas, esminiai skaičiai ir kelios vizualizacijos – galbūt ir „nupirko“. Aišku, pati miesto bitininkystės kampanijos idėja buvo savalaikė“, - praėjusių metų sėkmę prisimena „SBA grupės“ komunikacijos vadovas.

Jam antrina ir kelis apdovanojimus pernai „PR Impact Awards“ atsiėmusi MO muziejaus komunikacijos vadovė Indrė Lelevičiūtė: „konkursai suteikia progą susipažinti su kitais dalyviais, jų įgyvendintomis iniciatyvomis, idėjomis. Tai galimybė semtis idėjų bei įkvėpimo ir iš kituose sektoriuose dirbančių kolegų. O jei pasiseka ir laimi, tai motyvuoja nesustoti ir stengtis eiti į priekį, toliau kurti prasmingus projektus“.

Indrė Lelevičiūtė

Svarbiau dalyvauti ar laimėti?

Komunikacijos agentūros „Idea prima“ partneris Marius Deksnys pabrėžia, kad svarbu matyti kuo platesnį savo šalies komunikacijos rinkos vaizdą: „PR Impact Awards mūsų agentūrai yra svarbiausias metinis renginys, nes veiklą koncentruojame Lietuvoje. Mums svarbu sužinoti ir matyti, kas dedasi namų rinkoje.“

Jo teigimu, dalyvauti konkursuose verta net jei ir nelaimi. „Jei atsiranda geresnių projektų – gerai, galima pasimokyti iš jų. Bandyti tikrai verta ir nereikia nusiminti, jeigu vienoje ar kitoje kategorijoje projektas nesusilaukė pripažinimo. Leonardo Di Caprio irgi Oskarą laimėjo gal tik iš 7 karto“, – linksmai kalbėjo M. Deksnys.

Marius Deksnys

Tuo tarpu agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ projektų direktorė Jolita Katkutė sako, kad profesiniuose konkursuose visų pirma dalyvaujama siekiant laimėti: „pergalės konkursuose yra galimybė parodyti savo darbą, pasidžiaugti komanda ir jos rezultatais, pasirodyti prieš kitus. Žinoma, įdomu ir kokius projektus kiti įgyvendino, kuriuos savo darbus jie vertina kaip geriausius ir teikia konkursui“, – kalbėjo J. Katkutė.

Jolita Katkutė

Projektų direktorė juokėsi, kad pergalių skonis visada yra saldus ir norisi jas tinkamai paminėti bei atšvęsti. Ji pabrėžė, kad konkurso komisijos pastebėto ir įvertinto projekto komandą užplūsta pasididžiavimo jausmas, tai teigiamai veikia ir darbą su klientais.

Didžiausias komunikacijos profesionalų metinis renginys – konferencija ir geriausių projektų konkursas bei apdovanojimai „PR Impact Awards 2021“ vyks birželio 10 dieną. Iki gegužės 10 d. pateikti paraiškas konkursui, kaip ir įsigyti bilietus, galima renginio interneto svetainėje.