A. Skardžius nuo šiol vadovaus „Delfi“ pardavimų profesionalų komandai, kuri jau įpratusi dirbti kartu su juo. Jam vadovaujant bus daugiau dėmesio skiriama projektų kokybei, vidinių pardavimų procesų sustygavimui, naujų idėjų ir kūrybinių procesų paieškai, darbui su partneriais.
„Per aštuonerius „Delfi“ praleistus metus turėjau galimybę gerai pažinti ne tik kolegas, kurių profesionalumu visiškai pasitikiu, bet ir partnerius, klientus. Visą šį laiką gilinausi į rinkos poreikius, efektyviausių sprendimų paiešką, o dabar labai džiaugiuosi gavęs progą pritaikyti savo idėjas, kaip dar geriau išnaudoti „Delfi“ potencialą – mes tikrai dar turime daug erdvės augti patys, ir kartu padėti augti savo klientams“, – sako A. Skardžius.
„Delfi“ komercijos vadovė V. Forosenko ketina koncentruotis į esamų produktų ir paslaugų augimą bei naujų verslo krypčių vystymą.
„Jau seniai reklamos galimybės „Delfi“ neapsiriboja vien tik reklaminiais skydeliais: esame žinomi rinkoje kaip kokybiškų kūrybinių paslaugų teikėjai, didelių turinio projektų kūrėjai, didžiųjų renginių bei konferencijų organizatoriai, integruotos komunikacijos profesionalai. Be to, „Delfi“ yra daugiau nei įprastas naujienų portalas – esame ir didžiausia prenumeruojamo turinio platforma, o video turinį transliuojame skirtinguose kanaluose, ne tik portale „Delfi“, bet ir televizijoje „Delfi TV“, taip pat „Delfi“ kanale „Youtube“ ar socialiniuose tinkluose. Neketiname sustoti ieškodami naujų komercijos formų bei skaitytojui patrauklaus ir įdomaus turinio kūrimo“, – komentuoja V. Forosenko.
Vytautas Benokraitis, „Delfi“ direktorius, sako, kad „Delfi“ nuolat ieško būdų tobulėti, gerinti veiklos procesus, siekti kuo aukštesnių veiklos rezultatų tiek sau, tiek savo partneriams. Pasak jo, šie pasikeitimai yra logiškas žingsnis tolimesnei sėkmingai įmonės plėtrai.
„Gyvename neramios rinkos laikais, ką itin ryškiai parodė praūžusi pandemija ar pastarųjų metų įtemptos geopolitinės aplinkybės. Pokyčiai vyksta nuolat, išmokome į juos greitai reaguoti, prireikus atitinkamai diversifikuoti verslą. Matome, kad keičiasi ir klientai, ir reklamos rinka – kartais kone per naktį viskas pasikeičia kelis kartus ir šiuolaikinis verslas turi sugebėti akimirksniu prie to prisitaikyti. Mes, „Delfi“, esame išmokę šias pamokas ir niekada nesėdime laukdami – nuolat ieškome, kaip tobulėti ir būti priekyje, tad ir dabar keičiame savo pardavimų skyriaus struktūrą ir stipriname komandą“, – sako V. Benokraitis.
„Delfi“ – žiniasklaidos bendrovė, kurios veikla apima skaitomiausią kiekvieną dieną naujienų portalą „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, televiziją „Delfi TV“, konferencijų LOGIN ir kitų organizavimą. „Delfi“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.