„Per ketverius metus „Maximoje“ man teko prisiliesti prie visų Rinkodaros departamento skyrių ir veikti įvairiose pozicijose. Kadangi įmonė man suteikė profesinio augimo galimybes, stengsiuosi savo komandai suteikti tą patį – man ypač svarbūs žmonės ir tai, kad visi veiktume išvien bei vieningai siektume užsibrėžtų tikslų. Rinkodaros komunikacijoje sieksime didžiausią akcentą dėti į mūsų prekybos tinklo stiprybę – kainą bei formuoti geriausius, aktualiausius pasiūlymus pirkėjams. Taip pat kalbėsime apie atsinaujinančias mūsų parduotuves bei jų asortimentą, kursime prekės ženklo šiuolaikiškumą, vientisumą bei nuoseklumą“, – dalijasi K. Buzys.

Prie Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento prisijungusi nauja ryšių su žiniasklaida atstovė R. Gecevičiūtė tikisi, kad darbo patirtis žiniasklaidoje padės aiškiai ir paprastai informuoti visuomenę aktualiomis temomis.

„Maximos“ prekybos tinklas, visų pirma, yra jame dirbantys ir apsiperkantys žmonės. Tad mano užduotis – paprastai ir suprantamai kalbėti apie tai, kas svarbu ir aktualu mūsų pirkėjams – apie prekybos tinklo klientų įpročius, pranešti naujienas ir dalintis kita svarbia informacija, kartu palaikant dialogą su žiniasklaidos priemonėmis“, – priduria R. Gecevičiūtė.

K. Buzys „Maxima LT“ skaičiuoja apie ketverius, o bendrai „Vilniaus prekybos“ įmonių grupėje – apie penkerius metus.

R. Gecevičiūtė anksčiau dirbo žurnaliste TV3 televizijos Žinių tarnyboje.