„Pastaruoju metu nuskambėjusios istorijos apie privačių įmonių bei viešojo sektoriaus organizacijų patiriamus iššūkius atkreipia dėmesį į reputacijos reikšmę. Kiek ir kaip verta į ją investuoti? Koks ryšys tarp organizacijos reputacijos ir siekiamų tikslų bei kaip reputacija gali padėti krizinėse situacijose? Kaip reputacija kuriama viešajame sektoriuje? Siekdami atsakyti į minėtus klausimus šių metų renginio tema skelbiame „Reputacijos kainą“, – pranešime žiniasklaidai sako Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.
Renginio organizatoriai – Lietuvos komunikacijos asociacija ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija – sumanė realiai, pinigais išmatuoti, kiek kainuoja reputacijos sukūrimas, palaikymas ir kaip reputacija atsiperka, o taipogi – kiek kainuoja jos nepaisymas, kaip tai atsiliepia pardavimams ir konkuruojant dėl talentų.
Konferencijos metu taip pat bus analizuojama, kiek organizacijos skiria dėmesio reputacijos kūrimui ir kiek į tai investuoja, aptariamos reputacijos sudėtinės dalys ir tendencijos. Renginyje bus nagrinėjami tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus komunikacijos ir reputacijos iššūkiai bei sektini pavyzdžiai.
„Reputacijos fenomenas išties yra daugiasluosnis ir ne toks jau paprastas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dar daugiau klausimų apie reputaciją modernioje bei itin dinamiškai kintančioje visuomenėje kyla, kai pradedame galvoti apie sudėtingų struktūrų – verslo įmonių bei viešojo sektoriaus institucijų, reputaciją. Ar yra patikimų reputacijos kūrimo receptų? Kiek ją veikia vadovo asmenybė? Kaip pastebėti pirmuosius pavojaus signalus? Ar galima „pakilti iš pelenų“ ir kaip tai padaryti? Pranešimai bei diskusijos, kurias planuojame šių metų renginyje, žada būti nepaprastai įdomios ir vertingos kiekvienam komunikacijos srities profesionalui“, – teigia Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkė Elena Martinonienė.
„PR Impact Awards 2020“ renginį tradiciškai sudarys trys dalys: konferencija, geriausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų pristatymas ir vakarinė dalis – šių projektų apdovanojimai.
Lietuvos ir užsienio ekspertų vertinimo komisija išrinks laimėtojus 13-oje kategorijų, o „Metų agentūra“ taps daugiausiai laimėjimų konkurse iškovojusi ryšių su visuomene agentūra.
Bilietus į renginį už mažiausią kainą galima įsigyti „PR Impact Awards“ interneto svetainėje iki kovo 11 dienos.