„Vis aukštesnę kartelę kasmet keliantis tarptautinis renginys „PR Impact Awards“ turi įtakos ir paraiškų kokybei. Jau ne pirmus metus esu šio konkurso komisijos nare ir pastebiu labai pozityvias tendencijas. Komunikacijos kolegų įgyvendinami projektai kasmet pasižymi vis originalesnėmis idėjomis, kurias jie paraiškose puikiai plėtoja metodologiškai. Idėjų prasme mes niekuo nenusileidžiame pasaulinio lygmens konkursams“, – tvirtina „PR Impact Awards 2021“ tarptautinės vertinimo komisijos pirmininkė Lina Jakučionienė.

Ji pastebi ir teigiamą pokytį, kad šiemet paraiškų autoriai daugiau dėmesio skyrė komunikacijos sukuriamos vertės pagrindimui ir tai demonstravo ne tik per kiekybinius rodiklius, bet ir per realiai sukurtą poveikį organizacijai ir jos suinteresuotosioms šalims.

„Finale matome projektus, kurie rodo stipriausią komunikacijos poveikio ir skaičių sinergiją“, – komentuoja tarptautinės komisijos pirmininkė.

Šių metų konkurso naujovė – paraiškose pateiktą informaciją tikrino ir žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.

„Tikrinome projektų autorių nurodytus pasiektų auditorijų skaičius ir panašią informaciją. Netikslumų radome tik kampanijų naudai – taip greičiausiai nutiko dėl to, jog stebime daugiau šaltinių, nei jie ar jų monitoringo tiekėjai“, - pranešė „Mediaskopo“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė.

„PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis Komunikacijos industrijos asociacijos, atstovaujančios agentūroms, ir Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, projektas.