Anot renginio organizatorių, konkursas sulaukia vis didesnio susidomėjimo ir paraiškų skaičiaus (pernai varžėsi net 106 projektai). Vertinimo komisiją šiemet sudarys net 16 ekspertų iš Lietuvos ir užsienio, išrinksiančių laimėtojus 13-oje pagrindinių kategorijų, tarp kurių ir nauja – „Lyderystės komunikacijos“ – kategorija. „Metų agentūra“ taps daugiausiai apdovanojimų iškovojusi agentūra, o komunikacijos projektui, sulaukusiam didžiausio renginio dalyvių palaikymo, atiteks „Publikos balso“ nominacija.
Vertybės ir empatija – kompasas krizių metu
„Krizinių situacijų metu lyderio vaidmuo yra ypatingai reikšmingas: nebijoti priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę bei nustatyti prioritetus, taip pat sutelkti žmones ir juos motyvuoti. Tam svarbi efektyvi komunikacija, kuri yra viena esminių lyderystės funkcijų. Natūralu, kad pandemijos sąlygomis, vyraujant nuotoliniam bei hibridiniam darbui, tai tapo nemenku iššūkiu, tad šia nauja konkurso kategorija norime atkreipti dėmesį į lyderių komunikacijos svarbą bei pakviesti pasidalinti sėkmingais jos pavyzdžiais“, – sprendimą į konkursą šiemet įtraukti „Lyderystės komunikacijos“ kategoriją pristato vienas renginio organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkas Donatas Kuras.
Vienas svarbiausių komunikacijos naujoje realybėje, kurioje apstu nežinomųjų bei sukrėtimų, pamatų – vertybės. „Iš organizacijų tikimasi empatiškų, vertybes atliepiančių sprendimų – jei vertybės bus tik komunikacijos dalis, bet ne veiklos dedamoji, tai anksčiau ar vėliau taps akivaizdu ir gali sukelti nemenką krizę. Ir čia atsakomybė visų pirma tenka vadovams – jie lemia, kuo vadovaujamasi priimant sprendimus ir organizuojant veiklą“, – akcentuoja komunikacijos ir tvarios veiklos ekspertas.
Paraiškose rekomenduoja atskleisti komunikacijos sukurtą vertę
Kad efektyvi komunikacija bei empatija tam, kas šiuo metu vyksta pasaulyje, tampa ypač svarbi, sutinka ir šių metų konkurso vertinimo komisijos pirmininkė, Europos komunikacijos direktorių asociacijos ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė: „Už organizacijų vadovų gebėjimų komunikuoti stovi tų organizacijų komunikacijos profesionalai. Darbuotojai iš savo vadovų tikisi lyderystės, o ne vadovavimo, todėl komunikacijos profesionalams keliamas uždavinys organizacijos vadovą nukreipti tinkama linkme – ne tik lyderiauti organizacijoje, bet ir būti empatijos guru. Tokios tendencijos pastebimos ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniame kontekste.“
Komunikacijos ekspertė L. Jakučionienė pastebi, kad paskutiniai dveji metai tarptautiniuose komunikacijos profesionalų konkursuose pažymėti pandemijos temos. Jai neretai tenka vertinti ne tik tarptautinius, bet ir lietuvių kolegų pateiktus projektus, ir, ekspertės teigimu, idėjų prasme mes visiškai nenusileidžiame nei Europos, nei pasaulio lygmeniu ir neretai savo kūrybiškumu net pranokstame profesionalų iš kitų šalių darbus.
„Vertindama konkursui pateiktas komunikacijos projektų paraiškas, visada ieškau unikalumo, tikėjimo savo idėja, bet labiausiai – komunikacijos sukurtos vertės. Komunikacija kuria didžiulę vertę, bet mes ne visada mokame ją argumentuoti bei pagrįsti ir tuomet vertę matuojame per socialinių medijų kiekybines išraiškas: kiek publikacijų paviešinta, koks pasiekiamumas, kiek surinkta patiktukų, pasidalinimų, koks kampanijos video peržiūrų ar sekėjų skaičius. Tai reikšminga kiekybinė informacija, bet ji pati savaime nekuria vertės. Komunikacijos kuriama vertė – teigiamas pokytis organizacijos žinomumui, reputacijai, įvaizdžiui, arba materialiems dalykams, pavyzdžiui, finansiniams verslo rezultatams, išlaidų sumažėjimui,“ – kalba L. Jakučionienė.
Paraiškas vertins tarptautinė komisija ir „Mediaskopas“
Be Linos Jakučionienės, komisijoje taip pat darbuosis šie komisijos nariai iš Lietuvos: medijų agentūros „Inspired communications“ vadovas ir partneris Vasaris Oržekauskas, nepriklausomas komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Korporatyvinės komunikacijos tyrimų katedros vadovė, docentė dr. Renata Matkevičienė, Vyriausybės komunikacijos departamento vadovė, diplomatė, strateginės komunikacijos ekspertė Viktorija Urbonavičiūtė bei „Spinter tyrimų“ vadovas Ignas Zokas.
Paraiškas taip pat vertins 8 patyrę komunikacijos ekspertai iš Baltijos šalių, Suomijos, Norvegijos, Didžiosios Britanijos ir kitų valstybių. Kaip ir pernai, tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje padės „PR Impact Awards“ partnerė – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.
Pernai sulaukę rekordinio paraiškų skaičiaus šiemet ragina nedelsti
2021 metais konkurse dalyvavo rekordinis skaičius (106) projektai, o daugiausiai paraiškų buvo pateikta Integruotos komunikacijos, „Koronaviruso iššūkio“ bei Vidinės komunikacijos kategorijoms. Konkurse taip pat jau tradicinėmis tapo Darbdavio komunikacijos, Inovacijos komunikacijoje, Integruotos komunikacijos kampanijos, Korporatyvinės komunikacijos, Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos, NVO komunikacijos, Paramos projektų komunikacijos, Renginio komunikacijos, Skaitmeninės komunikacijos, Socialinės atsakomybės / tvarumo komunikacijos ir Viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijos.
Konkurso organizatoriai kviečia nedelsti ir pasinaudoti galimybe iki balandžio 25 dienos pateikti ankstyvąją paraišką už žemesnę (120 eur) kainą. Vėliau paraiškos pateikimas kainuos 150 eurų. Paraiškos bus priimamos iki gegužės 9 d. 23.59 val.
Geriausi komunikacijos projektai bus paskelbti ir apdovanoti birželio 10 dieną organizuojamame baigiamajame „PR Impact Awards“ renginyje, kuris šiemet vėl vyks gyvai. Jį sudarys trys dalys: konferencijos pranešimai ir diskusijos, geriausių komunikacijos projektų pristatymas ir vakarinė dalis – apdovanojimai.
Bilietus į „PR Impact Awards 2022“ jau galima įsigyti renginio svetainėje.
Paraiškas galima teikti čia.
„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) projektas.