Jį pelnė agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, surinkusi daugiausiai balų už apdovanotus projektus. Pernai šiuo apdovanojimu džiaugėsi Komunikacijos industrijos asociacijos narė, jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje veikianti komunikacijos agentūra „Integrity PR“.
„Geriausių projektų konkursas yra ne tik svarbi „PR Impact Awards“ renginio dalis, bet ir galimybė agentūroms parodyti savo geriausiai įgyvendintus projektus. Džiugina tai, kad šiemet sulaukėme rekordinio paraiškų skaičiaus. Tai rodo šio renginio svarbą rinkos dalyviams ir motyvuoja visus kurti efektyvesnę ir labiau kūrybingą komunikaciją. Savo ruožtu sveikinu „Metų agentūros“ titulą pelniusią „Fabula Rud Pedersen Group“. Tai pelnytas įvertinimas“, – teigė Komunikacijos industrijos asociacijos Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.
Šiemet konkurse varžėsi 164 projektai ir kampanijos, o apdovanojimų metu įvertinti 43 projektai – dalis jų pelnė ir kelis prizus.
Projektai buvo vertinami 19-oje pagrindinių kategorijų: 15-oje, susijusių su konkrečiomis komunikacijos sritimis, ir dar 4-iose, kuriose buvo įvertinti geriausi atskirų sektorių – viešojo, VVĮ / SVĮ, verslo ir nevyriausybinių organizacijų – projektai. Visus projektus vertino daugiau nei 20 tarptautinės komisijos narių, pasiektus rezultatus auditavo konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bei stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“.
Vieno iš „PR Impact Awards 2023“ organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininko, komunikacijos ir tvarios veiklos eksperto Donato Kuro teigimu, triumfavo projektai, išsiskyrę savo originaliais bei drasiais sprendimais, taip pat sukūrę teigiamą pokytį ir aiškią pridėtinę vertę.„Komunikacija yra galingas įrankis – labai smagu matyti, kaip, tinkamai naudojamas, jis gali kurti pridėtinę vertę bendruomenėms ir visuomenei. Dalis įvertintų projektų neabejotinai gali konkuruoti ir tarptautiniu mastu“, – pažymėjo D. Kuras.
Lentelėje pateikiami geriausiais „PR Impact Awards 2023“ konkurse pripažinti projektai. Balsą favoritui atiduoti galėjo ir renginio žiūrovai – „Publikos balso“ statulėlė atiteko „Maisto bankui“ už projektą „Mažinkime Kalėdas“.
Įteikti specialių nominacijų apdovanojimai
Baigiamajame „PR Impact Awards 2023“ renginyje paaiškėjo „Metų komunikatoriaus“ rinkimų nugalėtojas ir specialiųjų nominacijų – „Verslo nuomonės lyderis“ bei „Išbandymas viešumu“ – laureatai.
Jau trečius metus verslo nuomonės lyderiai buvo vertinami ir nugalėtojas renkamas pagal žiniasklaidos bendrovės „Mediaskopas“ parengtą metodiką. Ji šiemet buvo patobulinta – atsižvelgta ne tik į įprastinius vertinimo kriterijus, t.y. asmenų citatų kiekį, tankį ir poziciją kitų cituotų asmenų atžvilgiu, bet ir matomumo didėjimą per metus.
Išanalizavus daugiau nei 650 šaltinių, atmetant užsakomąsias publikacijas, Verslo nuomonės lydere šiemet išrinkta Indrė Genytė-Pikčienė, „INVL Asset Management“ ekonomistė. Ji titulą perėmė iš 2021 ir 2022 m. laureato Žygimanto Maurico, banko „Luminor“ vyriausiojo ekonomisto.Kadangi praėję metai ir ypač paskutiniai mėnesiai pažėrė daugybę iššūkių tiek mūsų šalies viduje, tiek tarptautinėje arenoje, „Išbandymui viešumu“ buvo nominuoti net 17 pretendentų, per praėjusius 12 mėnesių buvusių dėmesio centre ir patyrusių ne vieną komunikacijos iššūkį.
Nugalėtoją nulėmė M360 skaitytojų balsai – šiemet juo tapo Pranešėjas, politinę audrą sukėlusios Dovydo Pancerovo ir Birutės Davidonytės knygos herojus. Pernai šį apdovanojimą pelnė policijos generalinis komisaras Renatas Požėla, kuris demonstravo lyderystę riaušių prie Seimo metu, kuomet teko laviruoti tarp pareigos užtikrinti saugumą ir teisės piliečiams laisvai reikšti savo nuomonę.
Staigmena – apdovanoti penki geriausi komunikatoriai
„Metų komunikatoriaus“ rinkimų dalyviai šiemet sulaukė organizatorių staigmenos – apdovanoti visi 5 finalininkai. Nugalėtojas buvo išrinktas susumavus komisijos narių balus, žiniasklaidos bendrovės „Mediaskopas“ pateiktus kandidato ir jo atstovaujamos įmonės matomumo dinamikos analizės duomenis bei M360 skaitytojų balsus.
Titulas atiteko „IKI Lietuva“ komunikacijos vadovei Vaidai Budrienei – už nuoseklią ir kryptingą mažmeninės prekybos sektoriaus komunikaciją, už pirmosios Baltijos ir Šiaurės Europos šalyse autonominės parduotuvės komunikaciją, už įvairiapusę komunikaciją karo Ukrainoje ir augančių maisto kainų kontekste bei už naujojo „Iki“ biuro Vilniuje projekto komunikaciją, sutapusią su įmonės pavadinimo kaita.
„Labai džiaugiuosi visais, kurie užpildė anketas ir dalyvavo šiuose rinkimuose. Jei siekiame edukuoti organizacijas ir visuomenę apie komunikacijos kuriamą vertę – turime pradėti nuo savęs“, – sakė vienas iš „PR Impact Awards 2023“ organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkas, komunikacijos ir tvarios veiklos ekspertas Donatas Kuras.
Kitiems finalininkams įteikti specialieji apdovanojimai: Germanui Kavalskiui, „Yukon Advanced Optics Worldwide“ komunikacijos vadovui, už nuoseklią korporatyvinę komunikaciją bei aktyvią asmeninę komunikaciją; Artūrui Ketleriui, „Ignitis grupės“ korporatyvinės komunikacijos vadovui, už itin aktyvią reaktyvią ir proaktyvią įmonės komunikaciją iššūkių kupinoje aplinkoje; Jauniui Špakauskui, „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovui, už aktyvią įmonės komunikaciją ir komunikatoriaus amato ambasadorystę; Laurai Tyrylytei, „Nord Security“ tarptautinių viešųjų ryšių departamento vadovei, už pavyzdingą tarptautinę komunikaciją ir Lietuvos sienas peržengiančias ambicijas.
Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jubiliejinį 10-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Daugiau informacijos čia.
Projekto partneriai: žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“, naujienų portalas M360, „Spinter tyrimai“.