Renginio metu ekspertas skaitys pranešimą apie tai, kaip keičiasi ir rizikų bei krizių komunikacija šiuolaikiniame pasaulyje. Keliomis įžvalgomis jis dalinasi jau šiandien, o daugiau šia tema išgirsite renginyje Vilniuje, kurio bilietą galite įsigyti konkurso svetainėje.

Būtina keisti krizių komunikacijos strategijas

P. Borremanso teigimu, gyvename amžiuje, kai rizikos tampa vis dažnesnės ir įvairesnės, o krizių komunikacijos valdymas labai pasikeitė, ypač atsiradus skaitmeninėms technologijoms ir dirbtiniam intelektui. Šios platformos, anot eksperto, paspartino informacijos ir dezinformacijos plitimo greitį, todėl organizacijos turi reaguoti nedelsdamos.

„Komunikacijos krizių metu strategijas keisti būtina. Tradicinis statinis planas virsta dinamiškesnėmis, lankstesnėmis strategijomis, kurios padeda prisitaikyti prie greitų rizikos aplinkos pokyčių. Tai reiškia, kad nors pagrindiniai krizių komunikacijos principai išlieka tie patys, pasiruošimo krizėms ir veiklos jų metu metodai turi tapti lankstesni nei iki šiol“, – tvirtina P. Borremansas. Jis priduria, jog tradiciniai krizių planai, pagrįsti ilgu svarstymu ir reagavimu etapais, turi būti papildomi arba pakeičiami stebėjimo realiuoju laiku ir greitojo reagavimo pajėgumais, siekiant išsaugoti reputaciją ir veiksmingiau apriboti žalą.

Visgi, eksperto nuomone, kai kurios krizių komunikacijos konstantos išlaikė laiko išbandymą: „Skaidrumas, sąžiningumas ir nuoseklumas yra kertiniai akmenys, kurie buvo svarbūs visada ir tokiais išliko. Suinteresuotosios šalys ir tikslinės auditorijos tikisi aiškaus, teisingo bendravimo krizės metu. Šie elementai kuria ir palaiko pasitikėjimą, kuris atlieka lemiamą vaidmenį krizės metu ir po jos.“

Komunikatoriaus vaidmuo – ne tik informuoti

P. Borremansas pastebi, jog gyvenimas ir darbas laikotarpiu, kai vienu metu arba viena po kitos ištinka kelios krizės, komunikacijos specialistams meta iššūkį suvaldyti sudėtingas, daugiasluoksnes situacijas ir atskleidžia tam tikrų kompetencijų svarbą.

„Ši aplinka reikalauja didelio atsparumo ir gebėjimo prisitaikyti – savybių, kurios ateityje taps dar svarbesnės. Komunikacijos specialistai turi nuolat tobulinti įgūdžius ir būti lankstūs, kad galėtų greitai ir efektyviai pritaikyti ir įgyvendinti numatytas strategijas“, – komunikacijos specialistams reikalingas savybes vardina ekspertas.

Jis atkreipia dėmesį į tai, kad krizinėse situacijose emocinis intelektas, atsparumas ir strateginis mąstymas yra vieni svarbiausių asmeninių komunikatorių įgūdžių. „Jie turi gebėti kontroliuoti stresą ir emocijas, kad išlaikytų aiškumą ir ramybę, o tai yra labai svarbu norint veiksmingai priimti sprendimus ir bendrauti esant spaudimui“, – sako krizių komunikacijos profesionalas.

Patyręs komunikacijos specialistas, P. Borremanso nuomone, gali reikšmingai prisidėti prie organizacijos sėkmės, ypač sprendžiant krizes: „Veiksminga komunikacija gali apriboti žalą, išsaugoti arba sustiprinti reputaciją ir išlaikyti suinteresuotųjų šalių pasitikėjimą – visa tai yra neįkainojama ilgalaikiam organizacijos atsparumui ir sėkmei.“

Konferencijoje – ir apie dirbtinio intelekto pritaikymą krizių komunikacijai

Birželio 7 d. vyksiančioje „PR Impact Awards“ konferencijoje P. Borremansas nuotoliniame pranešime daugiausia dėmesio skirs dirbtinio intelekto naudojimui krizių komunikacijoje. Jis dalinsis, kaip dirbtinis intelektas gali pagerinti krizių komunikacijos galimybes, suteikdamas galimybę kurti konkrečiai krizei skirtą turinį, nuspėjamąsias įžvalgas ir automatines komunikacijos darbo eigas. Taip pat pranešėjas pasakos, kaip išlaikyti pusiausvyrą ir užtikrinti, kad dirbtinio intelekto įrankiai paremtų, o ne pakeistų žmogaus sprendimus ir etinius sumetimus, kurie yra esminiai veiksmingai krizių komunikacijai.

Philippe Borremansas

Ekspertas taip pat pateiks praktinių dirbtinio intelekto taikymo pavyzdžių kuriant krizių modeliavimo scenarijus ir išnagrinės jo naudojimo iššūkius bei etines pasekmes, įskaitant skaidrumo poreikį ir visuomenės pasitikėjimo išlaikymą.

Rasti preliminarią renginio programą ir įsigyti bilietus galite „PR Impact Awards“ interneto svetainėje.

Baigiamąjį „PR Impact Awards 2024“ renginį tradiciškai sudarys trys dalys: konferencijos pranešimai ir diskusijos, geriausių komunikacijos projektų pristatymas ir vakarinė dalis – apdovanojimai.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau 11-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Renginio partneriai – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „M360“ ir sociologinių tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Daugiau informacijos www.primpactawards.com.