Pagrindinis kriterijus, kuriuo iki šiol komisija vadovavosi rinkdama „Metų CMO“, buvo marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Iššūkiai, kuriuos 2020 metais teko ir vis dar tenka spręsti verslui, neturi precedento. Marketingo vaidmuo šiuo laikotarpiu tapo dar svarbesnis. Sėkmingi, įkvepiantys marketingo sprendimai, veiksmai ir pavyzdžiai aktualūs kaip niekada, todėl „Metų CMO“ titulas išryškina ne tik įmonės ir jos marketingo dirigento nuopelnus, bet ir tampa visos industrijos kelrodžiu verslo permainų sūkuryje“, – sako LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ direktorius Linas Šiautkulis.

Pastarieji metai marketingo sektoriui atnešė daug iššūkių ir nežinomybės, tačiau, pasak pernai „Metų CMO“ titulą iškovojusios „Topo Grupės“ marketingo vadovės Raimondos Gudaitės, marketingo vadovų svarba ir potencialas geriausiai atsiskleidžia netradicinėmis, dinamiškomis ir kartais sudėtingomis aplinkybėmis.

„Tikiu, kad klientų išlaikymas ir pasiekimas, naujų prekių ir paslaugų kūrimas, naujos aptarnavimo ir bendravimo formos, inovacijos, skaitmeniniai sprendimai ir jų įgyvendinimo greitis tapo esminiais sėkmės kriterijais praėjusiais metais. Marketingo vadovai turėjo išskirtines galimybes dar labiau sustiprinti marketingo vaidmenį įmonėse ir organizacijose, siūlyti bei diegti projektus ir iniciatyvas, drąsiai imtis atsakomybės. Labai nekantrauju pamatyti šių metų kandidatus ir išgirsti jų sėkmės istorijas“, – teigia rinkimų komisijos narė R. Gudaitė.

Pretendentų paraiškas vertins komisija, sudaryta iš Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narių: „BPN Lietuva“ direktoriaus Lino Šiautkulio, „Orkla Care“ marketingo ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims, KTU docentės ir praktikės Ornelos Ramašauskaitės, „Mediapark“ partnerio Andriaus Kontrimavičiaus, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovo Mato Pociaus, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovo Andriaus Milinavičiaus ir verslininko, Žinių radijo laidos „Rinkodaros guru“ autoriaus Giedriaus Juozapavičiaus. Komisijoje dirbs ir kviestiniai nariai: „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, personalo valdymo profesionalų asociacijos (PVPA) direktorė Aušra Bytautienė, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos pirmininkas, agentūros „Agency 1323“ partneris Artūras Jonkus, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, tarptautinių LiMA marketingo sertifikavimo kursų dėstytoja doc. dr. Lineta Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir Metų CEO'20, UAB „Tesonet“ CEO ir vienas įkūrėjų Tomas Okmanas.

Metų CMO komisija

Finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas balandžio 29–30 dienomis „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“, o konkurso nugalėtojas – gegužės 13 d. įvyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT‘21“.