„Marketingo vadovo vaidmuo yra nepaprastai svarbus ekonomikos pakilimo metu, bet yra nepakeičiamas, kai ateina krizė. 2019 metų nuopelnai gali tapti pavyzdžiu ir galimybėmis šiandien ieškant naujų proveržio taškų tiek sau, tiek kitiems marketingo profesionalams.
Dabartiniu laikotarpiu dalijimasis sėkmės istorijomis yra ypatingai svarbus, nes skatina galvoti apie galimybes, o ne praradimus. Atėjo laikas savo lyderystės pavyzdžiu įkvėpti kitus“, – pranešime spaudai sako LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ direktorius Linas Šiautkulis, kviesdamas marketingo vadovus kandidatuoti Metų CMO rinkimuose ir taip pasidalinti savo indėliu į organizacijos vertės auginimą.
„Per šešerius metus, kai organizuojamas šis konkursas, tiek stebint rinką, tiek vertinant paraiškas, matome, kad marketingo vadovo vaidmuo organizacijose yra reikšmingai išaugęs, tai rodo ir pačių marketingo vadovų profesionalų skaičiaus augimas, jų sprendimų svoris prekės ženko, organizacijos ir net viso sektoriaus vertės augimui. Kviečiame marketingo vadovus skatinti lyderystę ir kandidatuoti Metų marketingo vadovo (CMO) rinkimuose“, – papildo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovausis ir šiais metais rinkdama Metų CMO, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2019 metais.
Metų marketingo vadovą rinks komisija, kurioje dirbs LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ direktorius Linas Šiautkulis, LiMA valdybos nariai: „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ornela Ramašauskaitė, „Mediapark“ partneris Andrius Kontrimavičius, „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius.
Kviestiniai konkurso komisijos nariai – „Verslo žinių“ išrinktas „Jaunasis Metų CEO’19“ „Milsa“ generalinis direktorius Mantas Makulavičius ir jų skaitytojų išrinktas „Metų CEO’19“ „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, Personalo valdymo profesionalų asociacijos (LVPA) direktorė Aušra Bytautienė ir praėjusiais metais „LiMA Metų CMO‘19“ tapęs „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis.
Marketingo vadovai, norintys dalyvauti „LiMA Metų CMO’20“ rinkimuose, yra kviečiami užpildyti konkurso dalyvio paraišką. Taip pat laukiamos ir kolegų bei įmonės vadovo rekomendacijos, kuriomis kviečiama išreikšti pasididžiavimą bei pasitikėjimą savo marketingo vadovu. Daugiau informacijos apie konkursą ir anketas galima rasti čia.