PC „Europa“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Indrė Butkutė akcentuoja, kad prekybos centrui žengiant į naują etapą prireikė ir naujų kūrybos partnerių. Atsižvelgdamas į sparčiai atsinaujinantį Vilniaus rajoną dešinajame Neries krante, netrukus rekonstrukciją pradės ir Konstitucijos prospekte įsikūręs PC „Europa“. Po rekonstrukcijos prekybos centras sudarys sąlygas efektyviai patenkinti aplinkui įsikūrusių verslo centrų darbuotojų ir miestiečių poreikius: nuo greito apsipirkimo iki vietos verslo susitikimams ar laisvalaikiui, teigiama pranešime žiniasklaidai.
„Ieškojome kūrybinės agentūros, kurioje derėtų gebėjimas strategiškai planuoti, kūrybiškai įsiklausyti ir tiksliai suprasti dabartinę verslo aplinką. Darbas su prekybos centru išsiskiria dinamiškumu, būtinybe apdoroti didžiulius informacijos srautus. Todėl mums buvo svarbu rasti partnerius, turinčius tokios darbo patirties ir gebančius dirbti mūsų ritmu. Iš daugelio dalyvių TBWA išsiskyrė drąsa, inovatyvumu, tuo pačiu puikiai pajuto ir materializavo PC „Europa“ DNR elementus, kurie skiria šį prekybos centrą iš kitų, atliepė unikalų jo kodą“, – sprendimą komentuoja I. Butkutė.
TBWA\Vilnius vadovė Asta Grabliauskienė džiaugiasi sutapusiais PC „Europa“ poreikiais ir sustiprintos TBWA\Vilnius komandos galimybėmis.
„Matome, kad prekybos centrui galime atnešti realią pridėtinę vertę ir kartu siekti esminio pokyčio, atitinkančio klientų planus. Mūsų komandą motyvuoja dabartinės PC „Europa“ ambicijos, o tikrosios sėkmės kartu pasieksime tada, kai pavyks tiksliai įgyvendinti reikšmingus pokyčius – jiems esame visiškai pasiruošę. Džiugu, kad tapome didelės tarptautinės komandos dalimi, kuri veda šį prekybos centrą į naują ir veržlų gyvavimo etapą“, – sako A. Grabliauskienė.
Praėjusių metų gruodį TBWA\Vilnius pranešė apie atnaujintą komandą, kurią papildė rinkodaros profesionalai iš „Marketing Point.“ TBWA\Vilnius dabartinį branduolį sudaro patyrusi rinkodaros ekspertė Asta Suslavičiūtė-Grabliauskienė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė ir tarptautinės rinkodaros strategė Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, taip pat daugiau kaip 20 metų nacionalinius komunikacijos projektus inicijuojantis Raimundas Daubaras.
Pastaruoju metu ši komanda sėkmingai dirba su TBWA\Vilnius klientais: „Volfas Engelman“, „Uniqa“, „Nissan“. Visuomeninių projektų srityje TBWA\Vilnius kūrė „Open books“ festivalio, Kuršių marių regatos bei „Tautiškos giesmės aplink pasaulį“ kampanijas. Tarp naujų bendrų jungtinės komandos klientų yra tokios įmonės kaip „Creditinfo Lietuva“, „Giantus“, „Baltik vairas“, „Krispo“, „EMKO“, „ALI šokoladinė“.