„Šiemet buvome užsibrėžę tikslą surasti neįprastas, unikalias rinkodaros strategijas kaip sudominti savo klientus ir šiandien jau matome to rezultatus. Pirkėjus sudomino ne tik įvairūs renginiai ir parodos prekybos centre, bet ir kiek provokuojanti komunikacija, kuria pavyko išsiskirti iš informacinio triukšmo – „Vienos nakties nuotykiu“ pavadintas išpardavimas pritraukė didelę Z kartos, kurią į prekybos centrus privilioti vis sunkiau, dalį“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Ozo“ valdytoja Ina Augulienė.
Birželio mėnesį vykęs „Vienos nakties nuotykis“ pristatė kiek neįprastą išpardavimo interpretaciją – nuolaidos galiojo vieną mėnesio trečiadienį nuo 16 iki 24 val. Tai prekybos centro klientų srautą lyginant su kitais trečiadieniais išaugino daugiau kaip 100 proc.
Kita, anot I. Augulienės, itin pasiteisinusi priemonė – vasario ir kovo mėnesiais prekybos centre surengta 72 robotų iš JAV, Japonijos, Pietų Korėjos, Didžiosios Britanijos ir Rusijos paroda „Robotų miestas“. Ateities technologijų renginyje buvo įkurtos net 8 virtualios ir papildytos realybės zonos, taip pat robotų teatras. Renginys pritraukė labai įvairią publiką – „Robotų miestas“ sulaukė susidomėjimo ir tarp vaikų, ir tarp suaugusiųjų.
„Specialūs renginiai bei iniciatyvos padeda sugeneruoti ypač didelius srautus, tačiau bendras lankomumo augimas neįsivaizduojamas be vidinių „Ozo“ pokyčių bei naujų parduotuvių ar paslaugų. Pirkėjų lūkesčiai kinta, todėl pasiūlą jiems stengiamės periodiškai atnaujinti. Dažnesnis klientų sugrįžtamumas rodo, jog šiemet teisingai įvertinome, kokių pokyčių jie tikisi“, – pastebi I. Augulienė.
Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ per pirmuosius šešis mėnesius užsidarė 9, o buvo atidaryta 11 naujų prekybos ar paslaugų vietų. Tarp jų: pirmoji Lietuvoje „Apotheka vaistinė“, didžiausia Lietuvoje drabužių ir namų apyvokos prekių parduotuvė „Pepco“, didžiausia Lietuvoje sporto ir laisvalaikio parduotuvė „4F“, „Utenos“ drabužių parduotuvė, avalynės pardavėjai „Sizeer“, „Batanica“, taip pat didžiausia šalyje pripučiamų batutų erdvė „Atrakcionai.lt“ ir kt.
„Nors pirmoji metų pusė buvo itin sėkminga, neketiname sustoti ir toliau sieksime, jog „Ozas“ taptų kuo patrauklesne vieta visų amžiaus grupių lankytojams“, – sako „Ozo“ valdytoja.
Liepos pabaigoje prekybos centre planuojamas unikalios vaiko priežiūros erdvės atidarymas. Rugsėjo pradžioje duris atvers dvi skirtingos šokių studijos vaikams ir jaunimui: „Todes“ ir „Šok šok“.