Rinkos standartas ar kopijavimas?
2023.09.07 14:07
Prekybos centrų akcijos žengia koja kojon: ekspertė paaiškino, kaip taip atsitinka ir kas susižeria naudą
1M360
FOTO:
Jei „Maxima“ paskelbia 50 proc. nuolaidą ne maisto prekėms – tai ir „Lidl“. Jei vienur gali „taupyti ir sutaupyti“, kitur – „daugiau kainuoja mažiau“. O jei vienas prekybos tinklas pažymi savo akcijines prekes superžvaigždėmis, kodėl to iškart nepadarius kitam? Vienas kito komunikacijos žingsnius akylai stebintys konkurentai originalumo neieško ir akimirksniu reaguoja į kito paskelbtas akcijas ar nuolaidas. Marketingo ekspertė Raimonda Gudaitė sako, kad mažmeninėje prekyboje toks elgesys – įprasta praktika, kuri gana nesunkiai įgyvendinama nuosekliai vykdant konkurentų monitoringą.