Prekybos tinklai dangstosi sankcijomis ir sprendimą deleguoja vartotojams: ar jie ryžtųsi „Coca-Colai“ rėžti – tau bus batai?
2Rusijai pradėjus karą Ukrainoje „The Coca-Cola Company“ paskelbė, kad jos padalinys šalyje agresorėje nutraukia visą gamybą. Tačiau rugpjūtį „Coca-Cola HBC Lietuva“ darbuotojai vadovybės vardu gavo laišką, kuriame paaiškinama, kaip bendrovė toliau planuoja veikti Rusijoje. „Coca-Cola Company“ prekių ženklai Rusijoje bus nebegaminami ir neparduodami, tačiau „Coca-Cola HBC“ Rusijoje toliau vykdys daug mažesnę veiklą, pavadintą „Multon Partners”, kuri daugiausiai dėmesio esą skirs vietinių prekės ženklų, tokių kaip „Dobry“, „Rich“ ir „Moya Semya“ gamybai ir pardavimams, o reikiamos žaliavos bus gaunamos iš vietinės rinkos. Komunikacijos ekspertas Jaunius Špakauskas tokį korporacijos žingsnį įvertino kaip „sankcijų teatrą“, kai vienu metu žiūrovams rengiami net du vaidinimai. Kaip situaciją regi ir vertina Lietuvos prekybos tinklai? Ar bus pasyvūs spektaklio žiūrovai, o gal svarsto galimybę neprekiauti produktais?