„Pirmiausia norime labai padėkoti mūsų buvusiems komunikacijos partneriams „Publicum“. Jie buvo šalia tikrai sunkiais ir sudėtingais laikotarpiais – kartu išgyvenome Covid-19 pandemiją, prasidėjusį Rusijos karą Ukrainoje. Be galo jiems už tai dėkingi. Kartu laimėjome net 8 tarptautinių ir nacionalinių komunikacinių konkursų („Digital communication awards“, „Mi:t&links“, „PR Impact Awards“, „PR Lapės“) apdovanojimus ir tapome mažmeninės prekybos komunikacijos lyderiais. Šiais metais „Iki“ tinklas atsinaujina. Naujas prekės ženklo pozicionavimas, nauja veiklos strategija reikalauja ir naujos energijos, naujų idėjų, kad įmonės komunikacija neatsiliktų nuo vykstančių pokyčių. Labai tikimės, kad naujasis mūsų komunikacijos partneris „Fabula“ leis pasiekti ne vieną ambicingą išsikeltą komunikacinį tikslą ir drauge įgyvensime nemažai įdomių, išskirtinių projektų“, – teigia V. Budrienė.
Bendradarbiavimo sutartyje numatyta, kad „Fabula“ rūpinsis „Iki“ integruotos komunikacijos projektais, darbdavio įvaizdžiu, teiks strategines ir taktines konsultacijas, krizių prevencijos ir valdymo paslaugas ir kita.
„Mažmeninė prekyba – ypač dinamiškas ir nuolatiniu alkiu inovatyviems sprendimams bei išskirtinėms idėjoms pasižymintis sektorius. „Iki“ yra vienas Lietuvos verslo lyderių, todėl esu tikra, kad į naują partnerystę atsinešdami savo patirtį šiame sektoriuje, plačias kompetencijas ir holistinį mąstymą, pasieksime kūrybišką bei efektyvų proveržį komunikacijoje“, – pažymi Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 238 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 6 tūkst. darbuotojų. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs jau keturias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.
„Fabula“ yra strateginių komunikacijos konsultacijų grupės „Rud Pedersen Group“, veikiančios 14 Europos rinkų, nariai. Bendrovė vienija per 40 įvairių sričių konsultantų, kūrybininkų, projektų vadovų ir specialistų. „Fabula“ konsultuoja daugiau kaip 50 organizacijų, tarp kurių – SEB bankas, „The Coca-Cola Company“, „Olifėja“, „McDonald‘s“, „Philip Morris International“, DFDS, „Baltic Amadeus“, Europos Parlamentas, „MV Group“ ir daugelis kitų savo sektoriaus lyderių.