Prekybos tinklo klientė pavargo aiškintis, kodėl kaina lentynoje neatitinka išmuštos kasoje: kas čia per veiksmai?
39Atidi prekybos tinko lankytoja kone kiekvieno apsipirkimo metu į savitarnos kasą kviečia darbuotoją, nes pasigenda žadėtų nuolaidų – kaina, nurodyta lentynoje, neatitinka išmuštos kasoje. Vilnietė prisipažįsta esanti pasimetusi, nes pastaruoju metu iš esmės nebesupranta taikomos kainodaros. „Kas tai per marketinginiai veiksmai? Asmeniškai jaučiuosi, kad apgaudinėjamas klientas: jis tarsi negali atsekti, ar visos nuolaidos tikrai pritaikomos“, – nuogąstauja Ugnė. Prekybos tinklo „Iki“ atstovė paaiškina: „Kasa „laukia“, kokias sąlygas klientas išpildys nuolaidai gauti, ir tuomet pirkėjui suteikia geriausią įmanomą nuolaidą.“ Rinkodaros ekspertas Giedrius Juozapavičius įspėja: kai nuolaidos susisluoksniuoja taip, kad niekas nebeaišku, pralaimi abi pusės.