„Kokybė visada buvo svarbiausias mūsų prioritetas tiek prekių asortimento, tiek aptarnavimo prasme. Lietuvos pirkėjų įvertinimas rodo, kad einame teisingu keliu. Tyrimo metodika leidžia atskleisti, kokius produktus ar paslaugas žmonės tikrai vertina kaip kokybiškas, nes yra jas išbandę, o ne tai, ką jiems sako reklamos“, – pranešime spaudai teigia Andrejus Pometko, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros direktorius.
Išskirtinės kokybės ženklu QUDAL galima žymėti tik tuos produktus ir paslaugas, kuriomis vartotojai parodė didžiausią pasitikėjimą suteikdami joms aukščiausią įvertinimą QUDAL® – Quality – DEEPMA™ apklausoje.
Apdovanojimų laimėtojai buvo nustatyti tarptautinei sertifikavimo asociacijai ICERTIAS Lietuvoje atlikus apklausą. Jos metu 1 200 vyresnių nei 15 metų respondentų buvo paprašyti atsakyti į klausimus: „Nurodykite prekybos centrų tinklo, kurio šviežios mėsos skyrius, remiantis Jūsų ar Jūsų artimųjų asmenine patirtimi ir nuomone, pasižymi aukščiausia kokybe Lietuvoje, pavadinimą“ bei „Nurodykite mažmeninės prekybos tinklo, kuris, remiantis Jūsų arba Jūsų artimųjų asmenine patirtimi, pasižymi aukščiausia kokybe Lietuvoje, pavadinimą“.
Apklausa buvo atlikta 2020 metų sausį, naudojant CAWI-DEEPMA metodą (CAWI – kompiuterio pagalba atliekama internetinė apklausa, DEEPMA – giluminio žinojimo metodas). Respondentams buvo pateikti atviro tipo klausimai, tad apklausiamieji galėjo pateikti bet kurio prekybos tinklo pavadinimą.
QUDAL apklausos yra atliekamos kas dvejus metus.