Šiuose komunikacijos apdovanojimuose „Fabula Rud Pedersen Group“ darbai 2018 m. ir 2020 m. jau yra laimėję geriausių projektų Baltijos šalyse vardą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Patekimas į vienų didžiausių pasaulinių komunikacijos apdovanojimų finalą mums tik dar kartą įrodė, kad drąsiai galime varžytis tarp ryškiausių pasaulio agentūrų savo idėjomis ir kompetencijomis. Būtent kūrybiškumas, energija, profesionalumas ir efektyvumas yra tos savybės, kurios padeda siekiant aukščiausių rezultatų ir kurias mūsų klientai vertina labiausiai“, – sako Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė.
„Kelionė mylimoj Lietuvoj“ projekto tikslas buvo parodyti vieningos Europos džiaugsmą, vertybes bei ryškiausias ES naudas, taip pat pozityviai ir įkvepiančiai kalbėti apie po krizės atsigaunančią Europą. Projektas buvo vykdomas pasitelkiant komiko Manto Bartuševičiaus video kūrybą ir viešinamas Europos Parlamento bei nuomonės formuotojo socialinių tinklų paskyrose. Mantas kartu žmona Ieva keliavo po Lietuvą, jų turo akimirkos ir įspūdžiai buvo pateikiami vaizdo įrašuose, kuriuose auditorijai šmaikščiai, paprastai ir įtaigiai perteiktos kampanijos komunikacijos žinios. M. Bartuševičius pirmą kartą savo sekėjams ir žiūrovams pristatė edukacinio pobūdžio turinį, kuris buvo lengvai ir sėkmingai priimtas jo auditorijos ir sulaukė labai daug palankių įvertinimų.
„Fabula Rud Pedersen Group“ darbai jau ne kartą buvo pastebėti ir įvertinti pasauliniuose „SABRE“ apdovanojimuose – 2018 m. kampanija „Laisvė rokenrolui“ buvo pripažinta geriausia Baltijos regione (įsk. Lietuvą, Latviją, Estiją ir Lenkiją), o 2020 m. toje pačioje kategorijoje geriausiu projektu pripažinta Europos Parlamento rinkimams skirta kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“. Be to, 2019 m. agentūros komandos kartu su „Vilniaus duona“ įgyvendinta „Labos avižos“ įvedimo į rinką“ kampanija buvo patekusi į šių apdovanojimų finalą.
„SABRE“ apdovanojimų laimėtojai bus paskelbti birželio 9 d.