Pasak Domo Mikšio, agentūros bendraįkūrėjo ir partnerio, šis žingsnis atveria galimybes sklandžiai agentūros plėtrai bei leis užtikrinti aukštus kokybės standartus, sprendžiant lokalius ir globalius prekės ženklų iššūkius: „Savo veiklos pradžioje sprendėme išimtinai segmentuotas dizaino problemas, atnaujindami ir kurdami logotipus bei vizualinius identitetus. Šiandien jau sprendžiame holistinius iššūkius, keisdami prekės ženklus iš esmės. Per pastaruosius kelerius metus nuėjome ilgą kelią ir pasiekėmė tikrai daug, tad D. Abramavičiūtės tapimas agentūros partnere yra atspindys nuoširdaus atsidavimo mūsų komandai, klientų lūkesčiams ir projektų rezultatams.“
„Dabar kurdami prekės ženklus, sprendimus grindžiame duomenimis, rinkos analize bei auditorijos apklausomis. Tai leidžia klientams priimti argumentuotus dizaino sprendimus, išvengti brangiai kainuojančių klaidų bei užtikrina, kad investicijos į prekės ženklą būtų panaudotos optimaliai, – teigė naujoji partnerė D. Ambramavičiūtė. – Nuo studijos projektų valdymo, didelių prekės ženklų vedimo per vizualinio identiteto transformacijos kelionę, verslo vystymo krypčių formavimo, komandos auginimo ir tapimo partnere – mano atsakomybės užaugo lygiagrečiai su mūsų agentūra.“
Kiti agentūros partneriai yra jos bendraįkūrėjai Augustinas Paukštė ir Domas Mikšys bei rinkos strategų įmonė „Synthesis Consulting Group“.
Tarp dizaino agentūros klientų – „LTG“, „Žalgiris“, „Uoga uoga“, „Nord VPN“, „Venipak“, „Ikea“, „Carvertical“ ir „Bored Panda“.
2024 m. „Dieline“ apdovanojimuose, vadinamais pakuočių dizaino „Oskarais“, agentūros kurtas „Uoga Uoga Kids“ produktų linijos pakuočių dizainas buvo pripažintas geriausiu sveikatos, grožio bei asmens higienos produktų kategorijoje. Tarp kitų apdovanojimų: bronza prekės ženklo kategorijoje 2023 m. „Art Directors Club Europe“ (ADCE) apdovanojimuose už naująjį „Žalgirio“ vizualinį identitetą, sidabras logotipo kategorijoje 2023 m. Europos dizaino apdovanojimuose už Lietuvos kultūros instituto inicijuotą „Ohne distanz“ projektą bei sidabras prekės ženklo kategorijoje 2023 m. Baltijos geriausio dizaino apdovanojimuose už „Wisl“ projektą.