„Per savo karjerą esu parengusi ir įgyvendinusi ne vieną sėkmingą rinkodaros strategiją Baltijos šalims, kurių centre visuomet išlikdavo vartotojas ir jo pasirinkimai, greta įvertinant prekybos partnerių poreikius ir išskirtinumą. Tikiu, kad mano patirtis padės dar efektyviau didinti „Apple“ rinkos dalį Baltijos šalyse, o „AVAD Baltic“ partneriams – sparčiau pasiekti užsibrėžtų veiklos tikslų“, – teigia „AVAD Baltic“ marketigo vadovė Aistė Jakubonė.
Marketingo vadovė atsakinga už nuoseklų „Apple“ prekės ženklo rinkodaros strategijos įgyvendinimą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Anot A. Jakubonės, darbas su gerai žinomu ir vertinamu produktu buvo tai, kas sudomino, tačiau galutinį apsisprendimą prisijungti prie komandos nulėmė kuriama pasitikėjimu grįsta bendrovės kultūra ir itin profesionali komanda.
„AVAD Baltic“ bendrovė yra vienintelė „Apple“ prekės ženklo įgaliotoji platintoja Baltijos šalyse, atsakinga už nuoseklų „Apple“ vystymą, įgaliotųjų pardavimo vietų ir paslaugų teikėjų tinklo plėtrą. Neaudituotais duomenimis, 2021 metų bendrovės pajamos siekė 351 mln. Eur. „AVAD Baltic“ komandą Lietuvoje sudaro 31 darbuotojas. Bendrovė taip pat turi komandos dalį Latvijoje ir Estijoje.