Kultūros bendruomenėje plačiai žinomas A.Remeika komunikacijos srityje dirba jau 20 m. „Berta&Agency“ jis užims komunikacijos stratego pareigas.    

A.Remeika yra buvęs LCC tarptautinio universiteto korporacinės komunikacijos, mados prekių ženklo „Julia Janus“ plėtros, mados prekių ženklo „InAvati“ komunikacijos vadovu, mados žurnalo „L’Officiel Lithuania“ vykdomuoju redaktoriumi bei vadovavo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro Reklamos, komunikacijos ir edukacijos tarnybai. Penkerius metus jis vystė savo paties įkurtą edukacinį mokymų ir konferencijų projektą „Suprasti madą“.     

Šiuo metu Arnoldas yra Anželikos Cholinos šokio teatro Komunikacijos ir strateginių partnerysčių vadovas. Taip pat jis vadovauja konferencijas ir mokymus organizuojančiam projektui „Slaptas planas“ bei dėsto rinkodaros pagrindus Vilniaus dailės akademijos Mados dizaino katedros studentams.     

„Už Arnoldą puikiai kalba jo patirtis. Jo įvairiapusiškumas ir profesionalumas atvers naujų galimybių mūsų esamiems ir būsimiems klientams“, – sako „Berta&Agency“ direktorė Renata Šablovskaja.       

Pasak agentūros Kūrybos vadovės Medos Jonaitytės, A.Remeikos prisijungimas atvers naujų galimybių projektų įgyvendinimui.  

  „Su Arnoldu esame ilgus metus pažįstami ir įgyvendinę ne vieną projektą, todėl suprantame vienas kitą iš pusės žodžio. Jo patirtis, universalumas ir darbo etika visuomet mane žavėjo. Jis neabejotinai mūsų agentūrai suteikia dar didesnės kūrybinės energijos, kurią tikimės išnaudoti, įgyvendindami kultūros, meno, švietimo bei gyvenimo būdo projektus“, – teigia „Berta&Agency“ kūrybos vadovė.    

Pats A.Remeika tikina, kad apsisprendimas prisijungti prie „Berta&Agency“ buvo nulemtas agentūroje dirbančių profesionalų.    

„Berta&Agency“ tiesiog gera būti. Ši agentūra yra apie žmones ir apie santykį: čia gerai jaučiasi darbuotojai, čia yra stiprus komandos jausmas, čia pozityvi ir profesionali atmosfera, čia klesti kūrybiškumas. Pirmosios darbo dienos jau parodė, kad su komanda lengva dirbti. Tikiuosi, kad mano indėlį įvertins ir agentūros klientai“, – teigia A.Remeika.     

Tai ne vienintelis naujas veidas agentūroje šiemet. Kiek anksčiau prie „Berta&Agency“ kūrybos komandos prisijungė kūrybininkas, muzikos apžvalgininkas Jonas Braškys ir ilgametę patirtį turinti skaitmeninių medijų analitikė Jekaterina Artajeva.     

„Stiprindami komandą, klientams pradėjome teikti ir naują skaitmeninių paslaugų paketą, praplėtėme kūrybos paslaugų spektrą, taip dar įvairiapusiškiau galime įgyvendinti reklamos kampanijas ir atliepti klientų lūkesčius,“ – sako agentūros įkūrėja Berta Čaikauskaitė.    

„Berta&Agency“ yra reklamos ir komunikacijos paslaugas Europoje bei Centrinės Azijos šalyse teikianti reklamos ir komunikacijos agentūra, kurios klientai yra daugiau nei 30 lietuviškų ir tarptautinių prekių ženklų.