Agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis svarstė, kad šiuo atveju istorija turbūt vystosi pagal gana dažną scenarijų, kai pasikeitus vadovui, keičiasi visa kita. „Eilinė istorija, kai atėjęs naujas vadovas turbūt pagalvojo, man negražu, padarysime kaip gražiau, ir nusprendė apklausti bendruomenę. Nors šiaip labai absurdiška situacija, kai investuoti pinigai, padarytas didžiulis darbas, sukurtas brandingas, kuris, kas labai smagu, iš tikrųjų yra gyvas – mes kartu su brandbooku atidavėme rotušei labai aiškias gaires, kaip dirbti su vizualika, ir matome, kad tai yra naudojama tiek plakatuose, tiek tinklapyje ir visoje kitoje komunikacijoje. Tad mes patys patyrėme lengvą šoką, kai pamatėme tą įrašą feisbuke“, – komentavo jis.

Kaip rašė M360, 2018 m. sausį pristatyta „McCann Vilnius“ parengta prekės ženklo pozicionavimo strategija ir vizualinis identitetas Vilniaus rotušei kainavo 7500 eurų (plius PVM). Pinigai buvo skirti iš Vilniaus rotušės uždirbtų lėšų.

Paklausta, ką reiškia toks balsavimas feisbuke, Vilniaus rotušės valdytoja O. Treščenko pabrėžė, kad rotušė naujo logotipo neieško. „Tiesiog labai įdomu pamatyti bendrą tendenciją ir bendrą požiūrį, į kurią pusę mūsų vartotojas norėtų linkti ir kokią norėtų matyti mūsų įstaigą. Jei ieškotume, būtume parašę, kad ieškome logotipo ir kursime. Bet šiuo momentu ką bandome daryti, tai sprendžiame įstaigos kryptį“, – komentavo ji.

2018 m. sausį pristatant atnaujintą įmonės įvaizdį buvo kalbama ir apie tai, kad jis derinamas prie rotušės strategijos. Tada kalbėta, kad ji nebenori būti suvokiama tik kaip muziejus, o sieks tapti gyvybingu traukos tašku ir siūlys ne tik aptarnaujančią infrastruktūra, bet ir pati kurs įvairius festivalius, kultūrinius renginius ir parodus.

Ar ši strategija jau atrodo nebetinkama? O. Treščenko teigė pagal komentarus sprendžianti, kad dar yra ką tobulinti, be to, jos žiniomis, ankstesnė Vilniaus rotušės strategija nebuvo suderinta su steigėju, tai yra, Vilniaus savivaldybe.

„Kryptys irgi priklauso nuo bendro steigėjo požiūrio. Tai labai svarbus momentas, nes ir steigėjas turi nuspręsti kryptį – tai labai rimtas klausimas. Tai ne vienos ar dviejų dienų atsakymas: turėtų būti skirtingų sričių specialistai, gal net darbo grupė surinkta. Ta surinkta informacija darbo procese būtų ir bus vartojama: ten įsiskaičius daug medžiagos yra, labai daug rekomendacijų tose nuomonėse“, – kalbėjo ji, pridurdama, kad feisbuke prie balsavimo surinktos nuomonės tikrai bus naudojamos ir ateityje.

Kiek laiko rotušei užtruks naujosios strategijos gryninimas, jos valdytoja negalėjo atsakyti. „Termino tikrai nėra, bandome ruošti keletą vizijų: vieną, antrą, trečią. Net ir šiandien turėjome susitikimą, kur analizavome, kas gerai, kas blogai. Sunku, nes kiekvieną viziją pasirinkus yra ir gerų, ir blogų dalykų. Bet mano užduotis jas parengti, o tada steigėjas ir jo komanda vertins“, – pasakojo O. Treščenko.

Pasitikslinus, ar su nauja strategija, nebus skelbiamas ir konkursas naujam logotipui, O. Treščenko tikino, kad tikrai ne. „Ne, sutinku, kad tie dalykai nėra keičiami kas dvejus metus, ta apklausa yra požiūrio pamatymas, kokią įstaigą norėtų matyti žmonės, o ne taip, kaip patys nusprendėme“, – kalbėjo ji.

2018 m. atnaujinto Rotušės identiteto pristatymas