Tik po to, kai reklama pradėjo sklisti socialiniuose tinkluose kaip sveikinimas Vilniui 695-o gimtadienio proga, paaiškėjo, kad tai buvo tiesiog eskizas, kurį dar 2016 m. sukūrė tuometiniai reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentai Jurgis Ramanauskas ir Skaistė Kaurynaitė. Tačiau sulaukus daugybės atgarsių pradėta svarstyti, kad tai galėtų tapti realia Vilniaus viešinimo kampanija.
Vilniaus meras Remigijus Šimašius BNS gyrė šią idėją ir kalbėjo apie planus ją toliau vystyti: „Padirbėti reikia, bet pati idėja yra puiki. Ji yra tai, ko seniai reikėjo. Ji vystoma, bendradarbiaujama ir, manau, tai atves prie gerų rezultatų“, – pabrėžė jis.
Tuo tarpu idėją feisbuke sukritikavęs buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas teigė, kad reklama „tik stiprina ir taip gerai užsienyje žinomą Vilniaus ar kitų postsovietinių šalių privalumą „pas jus gražios merginos..., todėl savaitgaliui atlėksime pas jus...“.
Kaip rašė DELFI, Savo nuomonėmis socialiniuose tinkluose dalinosi daugybė žinomų žmonių. Žurnalistas Andrius Tapinas rašė, kad tokių kampanijų Vilniui reikia daugiau, kelionių organizatorė Gabrielė Štaraitė apibūdino reklamą „per gerai, kad būtų tiesa“, komunikacijos ekspertas Arijus Katauskas savo profilyje paskelbė „Drąsios šalies reklamščikai pagaliau padarė drąsią reklamą. Užtrukom, bet ne bet kokio taško ir ieškojom“. Kita vertus, netrukus pasipylė ir kitokios nuomonės, vertinančios reklamą kaip pernelyg lėkštą ar vulgarią. Kurią pusę palaikote jūs?