„Nors Lietuvoje interneto ryšys yra vienas sparčiausių visoje Europoje, tačiau interneto naudotojų šalyje skaičius, 2018 m. Eurostato duomenimis, vis dar nesiekė ES vidurkio. Vis dėlto 22 proc. šalies gyventojų tuo metu namuose neturėjo interneto ryšio, iš jų 67 proc. teigė tam nejaučiantys poreikio, o dar 21 proc. pripažino nemokantys juo naudotis.
Mūsų tikslinė grupė yra būtent šie žmonės, kuriuos norime skatinti tobulinti kompiuterinio raštingumo įgūdžius, padėti „prisijaukinti“ internetą ir parodyti, kaip tai palengvina kasdienybę ir taupo laiką“, – pranešime žiniasklaidai sako projekto „Prisijungusi Lietuva“ koordinatorius Arminas Rakauskas, Informacinės visuomenės plėtros komiteto Vertinimo ir stebėsenos skyriaus vedėjas.
Jo teigimu, Lietuvoje didžiausia atskirtis technologinio raštingumo jaučiama tarp miesto ir kaimo gyventojų: kas trečias kaimiškos vietovės gyventojas namuose neturi interneto. Todėl projekto „Prisijungusi Lietuva“ metu bus organizuojama net 10 tūkst. mokymų 1 200 šalies bibliotekų veikiančiuose viešosios prieigos taškuose. Planuojama, kad juose per dvejus metus apsilankys daugiau nei 100 tūkst. šalies gyventojų.
„Norint į bibliotekas pritraukti bei nauja programa sudominti ir interneto platybėse susigaudyti padėti tiek daug žmonių, nusprendėme pasitelkti išorės partnerius. Vertindami konkursinius pasiūlymus, prioritetą teikėme strateginiam požiūriui, originalioms bei efektyvioms integruotos komunikacijos projektų idėjoms bei renginių organizavimo ir jų viešinimo patirčiai“, – teigia A. Rakauskas.
„Idea prima“ direktorius ir partneris Paulius Tamulionis sako, kad bendradarbiavimas su asociacija „Langas į ateitį“ leidžia siūlyti novatoriškas idėjas, originalias komunikacijos valdymo galimybes bei sprendimus.
„Ši partnerystė – tai visų pirma galimybė prisidėti prie išmanesnės, technologiškai raštingesnės šalies kūrimo. Tokios šalies, kokioje ateityje visi norėtume gyventi. Todėl siekdami projekto tikslų parengėme nestandartinį integruotos komunikacijos projektą su plačiu komunikacijos kanalų bei priemonių rinkiniu. Taip pat subūrėme profesionalią komandą, tad neabejojame, kad ilgametė „Idea prima“ patirtis leis įgyvendinti ambicingus šio projekto planus“, – sako P. Tamulionis.
Agentūra „Idea prima“ komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia mažmeninės prekybos naftos produktais kompanijai „Circle K Lietuva“, draudimo bendrovei BTA, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, tarptautinei veiklos vertinimo sprendimų bendrovei „Nielsen“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, automobilių prekybos bendrovei „Inchcape Motors“, Lietuvos verslo konfederacijai, Vilniaus miesto savivaldybei, kitoms įmonėms, asociacijoms ir viešojo sektoriaus institucijoms.