Grynasis bendrovės pelnas per metu paaugo 61,2 proc. iki 678 tūkst. eurų.
Pasak „Publicum“ valdybos pirmininko, „Havas“ partnerio Baltijos šalyse Ričardo Jarmalavičiaus, nuosekliai augančius rezultatus lemia ilgametė agentūros patirtis ir gebėjimai būti efektyviais partneriais verslo tikslams siekti.
„Mūsų nuolat stiprinama komanda efektyviausia yra tada, kai kartu su verslu kuriame strateginius sprendimus iššūkiams įveikti. Tuo tarpu jų įgyvendinimą „iš vienų rankų“ užtikriname visame pasauliniame „Havas“ tinkle galiojančiais aukščiausiais standartais, metodais ir įrankiais“, – pranešime žiniasklaidai sako „Publicum“ vadovas.
Pasak jo, koronaviruso pandemijos akivaizdoje kilę ir dar laukiantys iššūkiai verslui tik didins strateginės komunikacijos poreikį.
„Drąstiškai kintant visuomenės lūkesčiams ir verslo sąlygoms, kai kurie dalykai nesikeičia – tvarus verslas siekia išsaugoti ir įtvirtinti savo lyderystę arba siekti jos. Tokiam verslui didžiausią vertę sukuria patikimi partneriai, orientuoti į rezultatą“, – sako „Publicum“ vadovas.
Šiuo metu įmonėje, veikiančioje nuo 2001-ųjų, dirba 20 specialistų.
Tarp didžiausių „Publicum“ klientų – „Samsung“, „Tele2“, „Iki“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „Neste“, „Idavang“, „Pieno centras“, „Idex“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.
2018 m. kontrolinį „Publicum“ akcijų paketą įsigijo viena iš pasaulinės komunikacijos rinkos lyderių – „Havas“ grupė. Šios grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų, apyvarta pernai siekė 2,4 mlrd. eurų.
„Havas“ grupė priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“, kitas žinomas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas, kuriose dirba apie 44 tūkst. darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2019 m. siekė beveik 16 mlrd. eurų. „Vivendi“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.