„Noriu išbandyti save kitu amplua. Mane domina naujausių technologijų taikymas, big data (didžiųjų duomenų - red. pastaba), programmatic (programuojamasis reklamos pirkimas - red. pastaba) sprendimai: manau, kad Lietuvoje galima daug daugiau nuveikti nei mes visi darėme iki šiol”, ‒ karjeros posūkį komentavo R. Baltaduonis.
„Manau, kad leidėjams, susiduriantiems su nūdienos iššūkiais, „Adnet Media” yra vienas iš geriausių partnerių, kokie tik gali būti rinkoje ir partnerystė su kitomis žiniasklaidos priemonėmis yra tas kelias, kuris turėtų padėti žiniasklaidai lengviau kvėpuoti”, ‒ sakė naujasis „Adnet Media” vadovas.
Prieš prisijungdamas prie DELFI grupės R. Baltaduonis užėmė portalo „lrytas.lt“ generalinio direktoriaus pareigas. Jis pats 1996 m. įkūrė portalą „lrytas.lt“, o jo generaliniu direktoriu buvo paskirtas 2006 m.
„Adnet Media” ‒ didžiausias Baltijos šalyse reklamos tinklas, kurio 49 proc. akcijų priklauso portalą DELFI valdančiai Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“.