„Mums visiems neramu matant, kad pandeminė situacija Lietuvoje negerėja. Kasdien gauname informacijos apie didėjančius sergančių, mirusių žmonių skaičius, perpildytas ligonines, dėl pandemijos nukentėjusius verslus, visuomenines organizacijas ir daugybę kitų iš šios krizės kylančių problemų. Nepaisant to, tokiu metu, kai visuomenėje labiausiai reikia susitelkimo, ypač suklestėjo nepagrįstos sąmokslo teorijos, padaugėjo provokacijų ir visuomenės kiršinimo. Faktai akivaizdžiai rodo, kad stipriausias ginklas, galintis padėti išeiti iš šios krizės, yra skiepai, tačiau dalis visuomenės išsigąsta sklandančios nepatikimos ir tiesiog melagingos informacijos“, – pastebi Delfi direktorius Vytautas Benokraitis.
„Galvodami, kuo galime prisidėti gerinant situaciją, be to, kad kasdien pateikiame objektyvią informaciją, nusprendėme sustabdyti galimybę komentuoti prie straipsnių ar kito turinio, susijusio su skiepais, kad tai nebūtų terpė sklisti dezinformacijai“, – sako V. Benokraitis.
Artimiausiu metu, įgyvendinant Delfi.lt portalo technologinius atnaujinimus, apskritai neliks galimybės komentuoti anonimiškai – savo nuomonėmis galės dalintis tik prisiregistravę vartotojai.
„Mums svarbu, kad Delfi išliktų ta erdve, kur žmonės gali diskutuoti, dalintis savo pastebėjimais, keistis nuomonėmis, tačiau tai turi vykti gerbiant vienas kitą ir prisiimant atsakomybę už savo žodžius. Pasitelkę įvairias technologines priemones moderuosime kokybiškas diskusijas, sieksime, kad užtikrintume žodžio laisvę, tačiau jų esmė nebūtų iškreipta, – taip užkirstume kelią melui ir visuomenės kiršinimui“, – kalba V. Benokraitis.
Delfi Estijoje šią savaitę visiems panaikino galimybę komentuoti prie su pandemija susijusių temų, taip pat ir užsiregistravusiems vartotojams.