„Naujasis Registrų centro prekės ženklas atitiks įmonei keliamus strateginius tikslus ir įmonės vertybes – tapti atvira visuomenei, efektyvia, pažangia ir skaidriai valdoma valstybės įmone, savo veiklą grindžiančia inovatyviais, valstybės ir verslo pažangą skatinančiais sprendimais.
Pastaruoju metu įmonėje vyko reikšminga transformacija: įdiegta šiuolaikiška valdymo kultūra, aiškūs ir nediskriminuojantys personalo valdymo principai, dėmesys klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, orientacija į klientų poreikius. Visi šie pokyčiai atsispindės ir naujame, šiuolaikiškame įmonės prekės ženkle“, – pranešime cituojamas Registrų centro Komunikacijos vadovas Tadas Valančius.
Pasirinkta kūrybinė agentūra pagal sutartį turės sukurti naują Registrų centro prekės ženklą, parengti jo pozicionavimo strategiją, sukurti prekės ženklo šūkį, taip pat stiliaus vadovą.
„Atsinaujinantis Registrų centro prekės ženklas turi nemažai iššūkių, tad mums bus ypatinga patirtis prisidėti šios valstybės įmonės naujo identiteto, prekinio ženklo strategijos sukūrimo“, – pranešime cituojamas kūrybinės agentūros „TBWAVilnius“ vadovas Raimundas Daubaras.
Registrų centras pastaruoju metu atsinaujina – įmonė pradėjo veikti pagal šiuolaikišką ir aiškią struktūrą, buvo įdiegtos gerosios įmonių valdymo praktikos, keičiama įmonės teikiamų paslaugų kainodara.
Registrų centras pažymi, kad numatoma pakeisti ar atnaujinti tik įmonės prekės ženklą, Registrų centro pavadinimo keisti neketinama.
Registrų centras tvarko esminius valstybės informacinius išteklius – pagrindinius valstybės registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami mūsų šaliai svarbūs duomenys. Pagrindinės Registrų centro veiklos yra registrų objektų registravimas ir duomenų teikimas. Kitos tokia veikla užsiimančios įmonės Lietuvoje nėra. Įmonėje dirba apie 1,5 tūkst. darbuotojų.