„Omnicom Media Group“ skaitmeninės komunikacijos padalinio „Resolution Media“ vadovas Tadas Kupscys skaičiuoja, kad Lietuvoje „Snapchat“ turi virš 200 tūkst. vartotojų, 64,5 proc. šios auditorijos yra moterys, 57 proc. auditorijos – iki 20 metų. Skaičiuojama, kad šiuo metu tūkstančio reklamos parodymų kaina šiame tinkle yra 0,60 euro, o vieno swipe-up (atitinkančio paspaudimą) – 0,05 euro. Užsakovai gali rinktis iš keturių formatų: Snap Ad, Story Ad, Collection Ad, Filter.
„Ilgą laika „Snachat“ reklama buvo prabanga, prieinama tik didžiausiems prekės ženklams pasaulyje. 2017 metų viduryje buvo pristatyta savitarnos (ang. self-service) platforma reklamos pirkimui, kuri kanalą padarė prieinamesnį kiekvienam reklamos užsakovui. Deja, Lietuvai nukreipti reklamos ir tuomet nebuvo galima... Tačiau visiškai neseniai ši situacija pasikeitė: šiandien reklamos užsakovai jau gali reklamuotis ir Lietuvos teritorijoje. O pirmieji Lietuviški prekės ženklai jau išbandė reklamos galimybes“, – pasakoja T. Kupscys.
„Manome, „Snapchat“ atras savo nišą tarp reklamos užsakovų ir Lietuvoje. Tačiau neabejotinai daugiausiai laimės prekės ženklai, pirmieji išnaudoję šį kanalą. Jiems atiteks didžiausias dėmesys, taip pat šiuo metu yra žemiausia kaina – vėliau ji augs dėl atsirandančios konkurencijos reklamos pirkimo aukcione“, – prognozuoja T. Kupscys.
Vieni pirmųjų, jau išbandančių šias galimybes – telekomunikacijų bendrovė „Telia“. Šios bendrovės skaitmeninės rinkodaros vadovas Andrius Samuolis pastebi, kad „Snapchat“ yra platforma, kurią aktyviai renkasi jauna auditorija: 91 proc. visų vartotojų yra iki 35 metų amžiaus. „O dar svarbiau, kad kanalas jau turi didelį auditorijos pasiekiamumą. Todėl pirmieji ar vieni pirmųjų Lietuvoje nusprendėme išmėginti „Snapchat“ reklamos galimybes „Ežio“ prekės ženklui. „Snapchat“ laikėme labiau įvaizdžio kanalu, tačiau džiugina ir matomas vizitų skaičius tinklapyje, taip pat galimybės segmentuoti auditoriją“, – pasakoja jis.