„Šį reklaminį stendą, esantį prie „Vinted“ biuro Naujamiestyje, nuomojamės jau kiek ilgiau nei metus. Stendas toks vienintelis visoje Lietuvoje. Pagrindinė priežastis, kodėl tęsiame ilgalaikę nuomą yra galimybė dar kartą priminti savo misiją – norime paversti naudotus daiktus pirmuoju vartotojo pasirinkimu. Tam pasirinktas instaliacijos formatas. Stendo viduje įrengtos instaliacijos keičiasi pagal tai, kokia žinutė mūsų organizacijai svarbi konkrečiu metu. Projekto idėja buvo sugalvota „Vinted“ rinkodaros komandos viduje, o „JCDecaux“ padėjo su techniniu jos įgyvendinimu. Didžioji dalis naudojamų rekvizitų instaliacijoms yra įsigyti iš antrų rankų – jau yra naudoti“, – pasakojo „Vinted“ meno vadovė Asta Ostrovskaja .

Pasak jos, dabartinėje instaliacijoje atsispindi sezonų kaitos tema, kurią simbolizuoja parinktos drabužių spalvos: „Iš drabužių kalno iškylanti ranka atspausdinta 3D spausdintuvu ir skatina nenaudojamus drabužius ne išmesti, o parduoti taip suteikiant jiems antrą gyvenimą. Taip pat norėjome iliustruoti „Vinted“ šūkį „Nebenešioji – parduok“ per vartotojams pažįstamą būseną, kuri apima besitvarkant drabužių spintą. Neretai spintos tvarkymas tampa iššūkiu, keliančiu galvos skausmą, kai galiausiai imame jaustis tarsi „paskendę“ nebenešiojamuose drabužiuose. Čia į pagalbą ateina „Vinted“, kuriame naudotus daiktus galima parduoti labai paprastai“.

A. Ostrovskaja sako, kad dėl šio reklamos tipo poveikio palyginti su tradicine reklama išvadas daryti kol kas sudėtinga, tačiau jie tikimo, kad atspindėdama įmonės vertybes, ji taip pat atkreipia praeivių dėmesį ir skatina dar kartą apmąstyti su tvarumu, ekologija ir vartojimu susijusias problemas.