Konkurencija tarp kanalų auga
„Analizuojant „Kantar“ pateiktus TV duomenis matome, kad 2023 m. televizijos eteris buvo išparduotas beveik 100 proc., net 8 iš 12 mėnesių jo paklausa buvo didesnė nei pasiūla. Nors televizijos eteris buvo užimtas, 2023 m. inventoriaus arba GRP sekundžių buvo parduota tik nežymiai daugiau nei 2022 m. Tai reiškia, kad televizijai nepavyko paauginti vidutinių reitingų. Atvirkščiai – jie šiek tiek pakrito“, – pastebėjo L. Dunauskaitė.
Jos nuomone, to priežasčių reikėtų ieškoti tiek žmonių gyvenimo būdo spartėjime, tiek ir besikeičiančiame televizijos turinio vartojime.
„Taip pat vidutinių reitingų pokyčius lemia vadinamas „kitas žiūrėjimas“, – komentavo ji.
„Kitas žiūrėjimas“ gali būti tiek turinys internete, tiek skaitmeninių tiekėjų kaip „Telia“, „Cgates“ ar kitų siūlomos galimybės žiūrėti užsienio televizijos kanalus.
„Šiai dienai, turime galimybę vartoti įvairų turinį: nuo „Netflix“ iki tokių kanalų kaip „National Geographic“. Tad natūralu, kad konkurencija lietuviškiems komerciniams kanalams auga, žmonės vartoja skirtingą turinį, kažkam labiau patinka BBC, kažkas žiūri serialus, šiai dienai skirtingas turinys yra lengvai pasiekiamas“, – kalbėjo L. Dunauskaitė.
Televizija išlieka vienas pagrindinių medijų kanalų