Prieš 3 m. veiklą pradėjusi agentūra teikia skaitmeninės rinkodaros paslaugas ir konsultacijas. Tarp jos klientų – „DPD Lietuva“, „Newsec“, „Betsafe“, „Kekava“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Modus Group“, „Penosil“, „Manvesta“ ir kt.

„Naujas vardas geriau atspindi išgrynintą įmonės veiklos kryptį ir tam tikrą brandą – teikti kompleksines skaitmeninės rinkodaros paslaugas, padedančias spręsti organizacijų verslo iššūkius: nuo pardavimų skatinimo iki naujų darbuotojų pritraukimo. Tam pasitelkiame įvairias skaitmenines priemones – daugiakanales reklamos kampanijas, el. naujienlaiškius, socialinių rinklų rinkodarą ir kt. Tačiau pirmasis žingsnis visuomet – analizė ir strategija, kuri padeda įvertinti, kas konkrečioje situacijoje veiks efektyviausiai. Šį požiūrį atspindi ir naujasis pavadinimas, kuris reiškia susitelkimą į tai, kas svarbiausia“, – pranešime žiniasklaidai sako „Relevant“ vadovas Deividas Budginas.

Anot jo, Lietuvos organizacijų lūkesčiai skaitmeninei komunikacijai per pastaruosius 3-5 metus pasikeitė, o požiūris tapo kur kas brandesnis.

„Anksčiau dažnas klientas tiesiog norėdavo komunikuoti „Facebook“ ar „Instagram“, nes „tą daro visi“. Šiandien jau vyrauja supratimas, kad skaitmeniniai kanalai yra dar vienas įrankis spręsti verslui aktualius klausimus. Šiuo metu su daugeliu įmonių pokalbius pradedame nuo, pavyzdžiui, to, kaip pritraukti reikiamų darbuotojų, pasiekti labai specifines auditorijas, būti matomiems partneriams užsienyje ir pan.“, – pažymi D. Budginas.

2018 m. „Relevant“ tiesioginės pajamos augo daugiau nei 50 proc. ir pasiekė 135 tūkst. eurų. Agentūroje šiuo metu dirba 8 specialistai. 30 proc. įmonės akcijų priklauso direktoriui D. Budginui, 70 proc. – komunikacijos agentūrai „Gravitas Partners“.