2021.12.29 14:30
Renkantis tarp saugaus kelio ir sprogstamo užtaiso: rinkodaros specialistė ragina susimąstyti, ar jūsų požiūris nepasenęs
M360
FOTO:
Nupudruota rinkodara neveikia, o marketingisto mentalitetas gali būti pasenęs. Ne kiekvienas veiksmas privalo būti išmatuojamas pardavimais, ypač kai kalbame apie prekės ženklo vertybes ir viziją. Šokiravimas ne visada duos naudos, o saugi komunikacija gali kurti vertę. Auditorijos pažinimas – nesibaigiantis procesas. To, kas akivaizdu, ignoravimas toli nenuves. Sumažinti ego ir atsikratyti visažinystės – į sveikatą ir prekių ženklams, ir už jų augimą atsakingiems profesionalams. Tokiomis tiesomis vadovaujasi Anglijoje ekonomikos mokslus baigusi Emilija Antanavičiūtė.