„Nepaisant pastarųjų metų iššūkių, agentūra gali pasidžiaugti ne tik augančiu projektų kiekiu, bet ir sparčiai besiplečiančia komanda, kurios dalis gyvena Klaipėdoje ar netoli jos. Plėtra pajūryje – natūralus žingsnis, nes stengiamės užtikrinti maksimaliai patogią darbo aplinką visiems kolegoms. Džiaugiuosi, kad Klaipėdoje radome puikias sąlygas – tiek darbo komforto, tiek susisiekimo atžvilgiu. Niekuomet neskirstėme partnerių pagal miestus ar šalis, tačiau tvirtai tikiu, kad portfelį ilgainiui papildysime ir pajūryje įsikūrusiais stipriais prekių ženklais“, – sprendimą komentuoja prekių ženklo „What about“ vadovas Mantvydas Leknickas.
M. Leknicko teigimu, „Kultūros fabrikas“ pasirinktas dėl patalpų funkcionalumo, kūrybiškos atmosferos, lankstumo ir patogumo geografiniu atžvilgiu. Visi „What about“ darbuotojai šiuo metu gali rinktis hibridinį arba nuotolinį darbo modelį.
Pasak „Klaipėda ID“ investicijų ir investicinės aplinkos skyriaus vadovės Dianos Manko, Klaipėdoje sparčiai daugėjant verslų, kuriems aktualios skaitmeninės rinkodaros paslaugos, atsiveria didelė paklausa tokio pobūdžio agentūroms steigtis būtent šiame mieste.
„Šios kompanijos plėtra į Klaipėdą puikiai atspindi pastarųjų metų tendencijas – pandemijos metu daugelis įmonių atrado nuotolinio darbo privalumus, tuo tarpu žmonės gyvenimui ir darbui drąsiau ėmė rinktis miestus, kuriuose gyvenimo balansas jiems priimtinesnis, todėl atidaryti biurus tuose miestuose, kuriuose jau yra darbuotojų tapo lengviau. Paskutiniu metu pastebime įvairių industrijų verslų judesį į pajūrį. „What about“ agentūros pasirinkimu ypač džiaugiamės, nes Klaipėdoje, besiplečiant technologijų bendruomenei, būtina pasiūlyti ir gerą skaitmeninės rinkodaros agentūrų pasirinkimą“, – teigia D. Manko.
Agentūroje šiuo metu dirba daugiau nei 30 mokamos reklamos (angl. PPC), SEO, kūrybinės komunikacijos ir socialinių tinklų specialistų. „What about“ partnerių krepšelį sudaro mažmeninės prekybos tinklas „Lidl Lietuva“, elektronikos gamintojo „Xiaomi“ atstovybė Lietuvoje, virtuvės reikmenų ir interjero detalių salonų valdytoja „Arkietė“, komp. žaidimų pardavimo startuolis „Eneba“, interneto prieglobos paslaugų teikėja „Interneto vizija“, prekybos centras „Panorama“ ir kiti Lietuvoje bei užsienyje veikiantys prekių ženklai. 2021 m. bendrosios agentūros pajamos siekė 3.5 mln. eurų.