Gautos investicijos užtikrins „Whatagraph“ plėtrą bei jų produktų pripažinimą pasauliniu mastu, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Whatagraph“ yra internetinės rinkodaros veiklos stebėjimo ir ataskaitų teikimo platforma. Tiesioginis ryšys su duomenų šaltiniais ir „Plug'n'Play“ rinkodaros analitikos įrankis siūlo užklausų nustatymo ir panaudojimo sprendimą agentūrų ir prekių ženklų rinkodaros specialistams. Įmonė dirba 6 metus ir turi daugiau nei 50 tiesioginių duomenų kanalų su dažniausiai naudojamomis rinkodaros ir elektroninės prekybos platformomis.

Nuo 2019 metų „Whatagraph“ jau paaugo 6 kartus, ir turi daugiau kaip 1000 klientų tarp rinkodaros agentūrų bei mažų ir vidutinių įmonių, daugiausia JAV ir Vakarų Europos rinkose.

Remiantis „Whatagraph“ verslo idėja, dabar visi gali būti duomenų mokslininkais. „Duomenų analitika ir ataskaitų kūrimas tapo lengvai prieinami ir automatizuoti, tam nereikia turėti ypatingų techninių žinių. Šiandien tai ypač svarbu rinkodaros specialistams visame pasaulyje. „Whatagraph“ siūlo analitikos įrankį, leidžiantį surinkti informaciją ir iš karto sudaryti ataskaitas iš daugiau nei 50-ies duomenų šaltinių, tokių kaip „Google Ads“, „Facebook“, „Twitter“, „Shopify“ ar „Instagram“, – skelbia kompanijos atstovai.

„Gavę 7.2 mln. JAV dolerių investiciją, „Whatagraph“ pradeda naują veiklos etapą, suteikiantį galimybę visiems rinkos dalyviams greitai priimti duomenimis pagrįstus sprendimus,“ – teigia Justas Malinauskas, „Whatagraph“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų.

Gautos investicijos bus panaudotos toliau spartinti produktų kūrimą, tam kad įmonė galėtų aptarnauti dar daugiau klientų ir palengvintų jų darbą su duomenimis. Tam įmonė ketina padvigubinti savo dabartinę 90 darbuotojų komandą, plėtodama verslą ir produktų vystymo padalinį.

„Whatagraph“ turi biurus Vilniuje, Klaipėdoje ir Amsterdame, tačiau ieško ir darbuotojų, galinčių dirbti nuotoliniu būdu. Šiuo metu darbuotojai atstovauja 12 tautybių iš skirtingų šalių, ir kartu kuria tarptautinei rinkai prieinamus duomenų analizės sprendimus.

Giles Palmer, „Brandwatch“ įkūrėjas, pardavęs savo kompaniją vienai didžiausių pasaulio viešųjų ryšių agentūrų „Cision“ už $450 mln., prisijungia kaip angelas investuotojas ir valdybos narys (angl. Non-executive Board Member). Šiuo metu jis taip pat yra „Cision“ verslo plėtros vadovas (angl. Chief Growth Officer).

Naujos investicijos dėka „Whatagraph“ galės aptarnauti daugiau mažų ir vidutinių įmonių segmentų ir išplėsti jau esančią veiklą JAV ir Europoje. Šiuo metu įmonė pradeda bendradarbiavimą su partneriais Japonijoje ir Lotynų Amerikoje, kad padengtų augančią tokių paslaugų paklausą naujose rinkose.