Steigėjų teigimu, rinkoje vis daugiau vidutiniškos kūrybos, todėl agentūras vienys siekis sugrąžinti konceptualiai pagrįstas, stiprias ir paveikias idėjas. Kartu agentūros siūlys integruotų paslaugų paketą prekės ženklų vystymui: nuo atsakymų į klausimus, apie ką yra prekės ženklas, kaip jis kalba ir atrodo, iki konkretaus veiksmų plano, kaip tai iškomunikuoti tikslinėms auditorijoms.
„Mūsų filosofija – kurti ne tiesiog gražius logotipus, smagius klipus ar reklamos maketus, o stiprius kūrybinius konceptus už jų. Tai yra – idėjas, kuriomis lengva patikėti ir šalia kurių norisi stovėti, kurios sprendžia problemas, geba vis save atrasti iš naujo formatuose ir laike. Sutarus dėl konceptualios idėjos ir ja paremiant visus savo veiksmus, lengva išlaikyti komunikacijos tęstinumą, kurti paveikesnį dizainą ir taupyti biudžetą, atrandant vis naujas progas kalbėti apie savo prekės ženklą“, – sakė J. Muralytė-Kozlovė.
Agentūrų partneriai – patyrę industrijos profesionalai. J. Radvinausko ir V. Gostevičiaus duetas yra viena labiausiai apdovanotų kūrybinių komandų Lietuvoje. Kūrybininkai daugiau nei 20 m. kaupė patirtį didžiausiose Lietuvos reklamos agentūrose ir kūrė reklamas žinomiems Lietuvos ir Baltijos regiono vardams, tarp kurių – „Telia“, „Ežys“, „Ikea“, „Iki“, „Maxima“, „Barbora“, „Rimi“, „Ergo“, „Credit24“ ir kt.
J. Muralytė-Kozlovė ir I. Kozlovas sugrįžta po dvejų metų kūrybinės pertraukos. Iki tol jie vadovavo vienai labiausiai regione apdovanotų dizaino agentūrų „Folk“, kurios darbai buvo pripažinti tarptautiniuose tarptautiniuose „Golden Drum“, „Baltic Best“, „AD Black Sea“ ir kt., bei publikuoti įtakingiausiuose industrijos leidiniuose, tokiuose kaip „Monocle“ ar „Dezeen“. Tarp žinomiausių dueto darbų – platforma „Neakivaizdinis Vilnius“, projektai tokiems klientams kaip „Go Vilnius“, ISM, „Baltic Asset Management“, „Tech Zity“, „Livin‘‘, „Baltic Amadeus“ ir kt.
Ženklodaros ir dizaino agentūrai „Rūt“ vadovaus įkūrėjai I. Kozlovas ir J. Muralytė-Kozlovė, kurie prisijungs prie „Nebraska“ kaip partneriai ir vystys agentūrą drauge su J. Radvinausku ir V. Gostevičiumi.
Agentūros „Rūt“ pavadinime užkoduotos šaknys – giliomis įžvalgomis grįstos idėjos, kurios stovi už dizaino. Kartu „Rūt“ yra ir aliuzija į lietuviškumą, nes tautinio identiteto, jo aspektų nagrinėjimas yra didelis įkvėpimas kūrėjams. Dar iki oficialaus starto „Rūt“ spėjo laimėti auksą tarptautiniuose apdovanojimuose „Baltic Best“ už šokolado „Beaningful“ pakuočių dizainą, sukurti prekės ženklą vienam sėkmingiausių tarptautinių „co-working“ tinklų „Youston“ bei atnaujinti Jaunimo linijos prekės ženklą. Šiuo metu agentūra vysto dizaino ir prekės ženklų projektus su Vilniaus miesto savivaldybe, advokatų kontora „Walless“, „Baltic Asset Management‘‘ ir kitais klientais.
Už kūrybinės agentūros „Nebraska“ vairo stojantys J. Radvinauskas ir V. Gostevičius žada ir toliau rinką stebinti drąsiomis, išskirtinėmis ir aukštą pridėtinę vertę kuriančiomis idėjomis bei taip priešintis vidutiniškos kūrybos kultui. Per tris veiklos mėnesius „Nebraska“ jau įgyvendino kalėdinę „Ežio“ kampaniją, vysto integruotus projektus prekės ženklui „Vytautas“ bei partnerystėje su „INK Agency“ įgyvendina kūrybinės komunikacijos projektus Inovacijų agentūrai.
Artimiausiu metu agentūros planuoja vystyti strategines partnerystes su skirtingų sričių specialistais, siekiant klientams suteikti integruotus, disciplinas jungiančius projektus ir pamažu plėsti vidines komandas, didžiausią dėmesį skiriant profesionalumui ir paslaugų kokybei. Vienas iš agentūrų ateities tikslų – pristatyti ir nuosavus, ne klientams vystomus, kūrybinius projektus ir produktus.