2019 m. interneto vartotojai DELFI skyrė 38 proc. viso Lietuvos naujienų portalams skiriamo laiko, portalui „15min.lt“ ir „lrytas.lt“ – po 21 proc., „tv3.lt“ – 14 proc., „lrt.lt“ – 6 proc.
Vidutinė DELFI dienos auditorija rugsėjį siekė 544 tūkst., „15min.lt“ – 409 tūkst., „tv3.lt“ – 328 tūkst., „lrytas.lt“ – 326 tūkst., „lrt.lt“ – 138 tūkst. realių vartotojų.
Rugsėjį DELFI sparčiai augo laiko dalis, kurią vartotojai praleidžia žiūrėdami vaizdo turinį: ji siekė 27 proc., tai yra, per mėnesį paaugo 14 procentinių punktų.
Portale „tv3.lt“ vartotojai žiūrėdami vaizdo turinį rugsėjį praleido 37 proc. laiko, „lrt.lt“ – 17 proc., „lnk.lt“ – 16 proc., „lrytas.lt“ – 2 proc., „15min.lt“ – 1 proc.
Vertinant realių vartotojų, žiūrinčių video turinį naujienų portaluose, skaičių per mėnesį, rugsėjį DELFI buvo pirmoje vietoje, surinkęs 766 tūkst. realių vartotojų, toliau išsidėstė „tv3.lt“ – 688 tūkst., „lrytas.lt“ – 511 tūkst., „15min.lt“ – 421 tūkst., „lrt.lt“ – 311 tūkst., „lnk.lt“ – 231 tūkst.
„Šį rudenį DELFI turėjo itin daug naujienų. Pristatėme nepriklausomų autorių turinio platformą „DELFI Plius“, taip pat pradėjome bendradarbiavimą su „Telia“ ir taip su savo vaizdo turiniu tapome dar patogiau pasiekiami tradicinės televizijos žiūrovams. Vartotojų reakcijos rodo, kad pasirinkimas stiprinti vaizdo turinį buvo teisingas žingsnis, – matome, jog DELFI TV žiūrimumas sparčiai auga“, – sakė DELFI vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su daugybe teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.