Akcentas – paprastumui
Startavusi naujausia el. parduotuvės „Barbora“ kampanija, skirta „atgal į mokyklą“ sezonui, televizijos žiūrovus pasieks smagiu klipu – iš pirmo žvilgsnio matomos į kompiuterinius žaidimus įsijautusios veikėjos, ir netikėta atomazga – taip veikėjas įtraukęs ne žaidimas, o smagus, azartiškas, bet kartu labai paprastas apsipirkimas mokyklai.
„Pagrindinis aspektas, kurį norėjome akcentuoti reklamoje – kad apsipirkti ir vaikus paruošti mokyklai su „Barbora“ yra paprasta. Apsipirkti internetu lengva, patogu, galima rinktis iš plataus mokyklinių prekių asortimento (šiais metais tokių prekių turime daugiau nei 900), o kur ir kaip apsipirkti – ar atostogų metu paplūdimyje, ar keliaujant traukiniu, ar radus minutę namuose – taip pat pasirinkimo reikalas. Visos šios mintys atvedė prie žodžių „paprasta, lengva“, o su tuo atėjo ir žaidimų stilistika, kurią pasirinkome visai kampanijai“, – sako el. parduotuvės „Barbora“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovė Julija Sosunova.
Kaip priduria J. Sosunova, planuojantis veiksmus „atgal į mokyklą“ sezonui reikia nemenko kūrybiškumo: „Šiuo laikotarpiu eteryje matomi ne tik prekybos centrai, bet ir daugiau konkurentų, siūlančių ruoštis mokyklos sezonui, tad, norint atkreipti dėmesį, reikia išties originalių, kūrybiškų reklamos idėjų. Tuo pačiu siekiame ugdyti naują įprotį – internetu įsigyti ne tik maisto ir kasdienių, bet ir reikalingų specializuotų, šiuo atveju – mokyklinių – prekių.“
„Ruoštis į mokyklą – vaikų žaidimas“ reklamos autoriai – kūrybinė agentūra „Milk“, kurios strategijų vadovė Rasa Misiūnaitė sako, kad klipo tikslas – priminti apie platų mokyklinių prekių asortimentą „Barboroje“ ir tai, kad ruoštis mokyklai galima neprarandant ūpo.
„Daugybę mokyklinių prekių galima pirkti paprastai – vos keliais mygtukų paspaudimais. Norėdami sustiprinti lengvo pasiruošimo mokyklai idėją, televizijai skirtame klipe panaudojome kompiuterinių žaidimų paralelę. Klipe matome dvi patyrusias mamas „geimeres“, įsijautusias į žaidimą, aptariančias viena kitos progresą ir tiesiog gerai leidžiančias laiką. Nes toks ir turi būti pasiruošimas mokyklai – paprastas ir su gera nuotaika“, – teigia R. Misiūnaitė.
Kvies panirti į nostalgiškus prisiminimus apie mokyklą
Televizijos reklamą papildys daugiau veiksmų, skirtų „atgal į mokyklą“ sezonui. Kaip pasakoja J. Sosunova, „Barboros“ klientai bus kviečiami atsiimti smagius prizus dovanų kampanijos metu, dalyvauti socialinių tinklų konkursuose ar sužinoti, kaip mokyklos sezonui su mažaisiais ruošiasi mėgstamos influencerės. O papildomus kampanijos veiksmus susies šiuo metu itin populiari 90-ųjų stilistika.
„Savo klientus kviesime prisiminti mokyklos laikus, nes norime pasiūlyti ne tik patogią apsipirkimo patirtį, bet ir kurti jaukią bendrystę – kad šis, pasirengimo mokslo metams laikas keltų geras emocijas ne tik vaikams, bet ir juos ruošiantiems tėvams“, – tvirtina el. parduotuvės rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovė.