Akcentai – kaina, patogumas naudoti ir įvaizdis
Pasak startuolio komandos, sistema sukurta ir toliau bus plėtojama atsižvelgiant į smulkiųjų verslininkų, startuolių, žurnalistų, ryšių su visuomene agentūrų darbuotojų ir laisvai samdomų komunikacijos specialistų pateiktas įžvalgas bei įvardytas problemas, su kuriomis kiekvienas jų susiduria kasdieniame darbe. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pokalbiai su įvairiais žmonėmis startuolio įkūrėjams padėjo išgryninti kelis svarbiausius aspektus, tai – kaina, naudojimo patogumas ir įvaizdžio klausimas.
„Per pastaruosius kelerius metus įvairūs IT sprendimai taip ištobulėjo ir tiek atpigo, kad kurdami „Zen PR“ iškart žinojome – galėsime ir turėsime sudaryti savo klientams sąlygas paslauga naudotis nebrangiai. Mano manymu, 16,90 EUR yra suma, kuri daugeliui atrodys priimtina“, – sakė „Zen PR“ vadovas G. Gimžauskas.
Startuolio komanda daug dėmesio skyrė naudojimo patogumo sprendimų kūrimui. „Norime, kad kelias iki sėkmingo paslaugos užsakymo, taip pat ir jos apmokėjimas, būtų paprastas, sklandus, aiškus ir įvyktų akimirksniu. Esame įsitikinę, kad svarbu ne tik galutinis rezultatas, bet ir pats procesas bei jo metu kylančios vartotojų emocijos“, – komentavo startuolio atstovas.
Jo teigimu, „Zen PR“ įrankis patogus ne tik todėl, kad minimalistiniame sistemos dizaine labai lengva rasti reikalingą informaciją, bet dar ir dėl to, jog vartotojui nereikia gaišti laiko sudarinėjant sutartį, pildant ilgas anketas, siunčiant apmokėjimo patvirtinimą ar renkant žurnalistų kontaktus. Procesas sukurtas taip, kad informaciją žiniasklaidai išplatinti galima vos per kelias minutes. Nors ir keliems šimtams gavėjų iškart.
Be to, sistema galima naudotis bet kuriuo paros metu ir bet kurią savaitės dieną iš bet kurios pasaulio vietos, kur tik yra interneto ryšys. Anot startuolio kūrėjų, tai ypač svarbu sparčiai augančiai lanksčiai dirbančių ar laisvai samdomų specialistų armijai.
Per „Zen PR“ siunčiami papildomi failai, pavyzdžiui, nuotraukos, taip pat bus tvarkomi patogiau. Jie nebeužkimšinės žiniasklaidoje dirbančių žmonių el. pašto dėžučių. Visi failai bus išsaugomi „Zen PR“ serveriuose, o žurnalistai juos galės pasiekti paspaudę ant gautų tiesioginių nuorodų.
Ne paskutinėje vietoje, startuolio įkūrėjų teigimu, šiais laikais yra ir įvaizdžio dalykai. Todėl, pašnekovų teigimu, kurdami sistemą, jie nemažai dėmesio skyrė el. laiškų, kuriuos gaus žiniasklaida, apipavidalinimui.
„Manome, kad gyvename laikais, kai tik juodu ant balto surašytos informacijos nebepakanka. Tokiose tekstų paklodėse žurnalistams dažnai sunku pamatyti svarbius ar įdomius dalykus. O ir atrodo tokie el. laiškai ne itin profesionalai. Juk ne veltui sakoma, kad sutinka pagal išvaizdą, o palydi pagal protą“, – svarstė G. Gimžauskas.
Tikisi tapti revoliucijos dalimi
„Zen PR“ komandos teigimu, ryšių su visuomene sritis yra viena konservatyviausių ir sunkiausiai išmatuojamų sričių. Joje vis dar egzistuoja daug techninio, neautomatizuoto darbo, kuris, startuolio įkūrėjų įsitikinimu, turėtų vis labiau netekti prasmės, nes išmanūs sprendimai leis darbo procesą vykdyti, kontroliuoti ir vertinti kur kas efektyviau bei sparčiau.
„Pirmas į galvą šaunantis pavyzdys, manau, daugeliui su komunikacija susidūrusių žmonių tokiu atveju bus prisiminimai apie sugaištą laiką bandant išguglinti – tai kas gi parašė apie tave ar paskelbė tavo pranešimą spaudai. To, manau, greitai nebereikės, nes ataskaita apie viešinimo rezultatus bus sugeneruojama ir atsiunčiama el. paštu automatiškai. Supaprastintas, bet geras pavyzdys – socialiniai tinklai. Ten jau kuris laikas matuojamas ir stebimas kiekvienas veiksmas“, – sakė „Zen PR“ atstovas G. Gimžauskas.
Nors „Zen PR“ dar tik pradėjo veiklą, sistemos kūrėjai jau dabar turi idėjų, kaip ją plėtos ir tobulins netolimoje ateityje. Jų teigimu, įvertinus vartotojų reakciją bei pageidavimus, bus kuriami papildomi paslaugų planai, įdiegiamos naujos funkcijos, kurios suteiks daugiau galimybių sistemos naudotojams.
„Tai, ką sukūrėme, tėra tik pirmas mažas žingsnis įrankių, kurie netrukus dominuos pasaulyje, link. Pirmiausia galvoje turiu dirbtinio intelekto ir išmaniųjų sistemų iškilimą. Jau dabar yra pavyzdžių, kai tekstus rašo ne žmonės, o specialios programos. Ir jas pasitelkia ne kokie nors nežinomi leidinukai, o dideli ir įtakingi žaidėjai. Pavyzdžiui, „The Washington Post“. Taip pat yra ir dėl duomenų analizės – kompiuterinės sistemos vis efektyviau savarankiškai nardo informacijos vandenyne ir generuoja tam tikras tendencijų kreives, pateikia įžvalgas. Tik laiko klausimas, kada visa tai įsisuks į žiniasklaidą ir ryšius su visuomenę masiškai. Pradėję dirbti dabar mes tikimės tapti to virsmo ir revoliucijos dalimi“, – sakė G. Gimžauskas.